3 грудня 2024 р. протягом п’яти годин (з 11.00 до 16.00) науково-педагогічний склад кафедри облікових технологій та бізнес-аналітики та здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої що навчаються за ОПП «Маркетинг та бізнес-аналітика» Державного податкового університету, група МББ 24-1, мали можливість розширити свої знання за напрямом «Реклама без стереотипів: навчання свідомого підходу». На початку тренінгу слухачі мали можливість ознайомитися зі звітом про роботу Індустріального Гендерного Комітету з Реклами за 2023-2024 рр.

А потім спікери розкрили наступні питання:

  • Сексизм у рекламі: як розпізнати та чому це важливо? (Ірина Лилик президент УАМ, м. Київ, Олена Бучинська, очільниця Київського Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами).
  • Роль ДПСС у попередженні та протидії появі сексистської реклами (Валентина Сенчук, завідувачка сектору контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства, пробірного контролю управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами ДПСС м. Івано-Франківськ).
  • Сексизм в рекламі. До чого тут ШІ? (Олена Андрієнко, заступниця директора з правових питань Publicis Groupе Ukraine, м. Київ).
  • Досвід студентської роботи в боротьбі з дискримінаційною ознакою статі в рекламі (Тетяна Борисова, д.е.н., професор, завідувачка кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету, м. Тернопіль). Пані Тетяна зацікавила всіх роботою своєї лабораторії, яка вивчає сенсорну, когнітивну та емоційну поведінку споживачів на маркетингові стимули, і обіцяла організувати тематичну лекцію по нейромаркетингуJ, з нетерпінням будемо її очікувати.

В обговоренні практичних кейсів взяли участь фахівці провідних установ та здобувачі вищої освіти, а саме кафедри маркетингу Полтавського університету економіки торгівлі, кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ, Міжнародного Європейського університету, кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування ДонНУЕТ імені Туган-Барановського, кафедри маркетингу Львівського торговельно-економічного університету, Державного торговельно-економічного університету, НУ Чернігівська політехніка та інші.

Дякуємо президенту Української Асоціації Маркетингу Ірині Лилик за організований захід, який містив не лише актуальні питання сьогодення, а й практичні кейси, які наглядно розкривають прояви сексизму в рекламі.