26 березня 2025 року здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, що навчаються за ОПП «Маркетинг та бізнес-аналітика» слухали Аві Щупак, керівницю маркетингових комунікацій lifecell, Volia, Data Group, яка має понад 16 років досвіду роботи в маркетингу та комунікаціях. За 6 років у lifecell вона повністю перезапустила бренд: переробила креативну платформу, слоган, фірмовий стиль та бренд-персону, запустила в lifecell першу іміджеву ТВ-кампанію та 2 нові лінійки тарифів. Аві працювала у креативних агенціях з такими брендами, як-от Nokia, Johnson & Johnson, GlaxoSmithKline, Indesit та Vodafone. Є членкинею журі Mixx Awards 2024, Effie Awards Ukraine та Effie Awards Europe 2023, а також авторкою та лекторкою курсу «Бренд менеджмент» в Laba, що має міжнародний сертифікат CPD.

Слухачі мали змогу отримати відповідь про: переваги та основні відмінності товару vs бренд; цінність для бренду в  проведені аналізу конкурентів та цільової аудиторії – фундамент бренду; опору бренду (місія, персона, тон комунікації, ідентифікація); цілісність та інтенсивність бренду та інші.

Дякуємо Ірині Лилик президенту ГО Українська Асоціація Маркетингу за активну позицію в просуванні якісного навчання від лідерів-практиків, які мають попит не лише для здобувачів вищої освіти, а й для практиків. Такі зустрічі є площадкою для активного обміну досвідом!