19 березня 2025 р. здобувачі вищої освіти, що навчаються на ОПП «Маркетинг та бізнес-аналітика» відвідали лекцію організовану Українською Асоціацією Маркетингу. Спікером виступила Альона Горковенко, яка має 17 років досвіду в торговому маркетингу та маркетингу загалом в компаніях таких як Nestle, Philips, IDS Ukraine та OLX. В OLX побудувала напрям B2B-маркетингу, виконуючи різноманітні функції: управління, бренд-менеджмент, PR, цифровий маркетинг, CRM, email-маркетинг, управління контентом, SMM, PPC, підтримку команди продажів, аналітику, інтеграцію нового програмного забезпечення та мотивацію команди.

Розглядали «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики», а саме чому retention важливіший за залучення нових клієнтів; як побудувати ефективну систему утримання клієнтів; які метрики допомагають відстежувати лояльність; практичні інструменти для роботи з клієнтською базою.

На практичних кейсах здобувачі вищої освіти мали змогу дізнатися, як: зменшити відтік клієнтів та збільшити прибуток; отримати практичні інструменти для впровадження retention-стратегій; навчитись вимірювати ефективність роботи з клієнтською базою; дізнатися про найефективніші CRM-системи для українського ринку.  

Щиро вдячні Альоні Горковенко за практичний досвід, цікаву і актуальну презентацію результатів її роботи. Чекаємо запрошення на наступні зустрічі.