Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» 11.10.2023 в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Київській області оголошено добір кандидатів на посаду державної служби:
Заступника начальника відділу обробки звернень громадян управління адміністративного забезпечення (робоче місце – м. Ірпінь, вул,Шевченка, 4).
Вимоги до посади: досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільне володіння державною мовою.
Особа, яка бажає взяти участь у доборі на посаду державної служби, подає резюме на електронну адресу:
Термін прийому резюме до 17:00 год 09 листопада 2023 року.
Докладніше про умови призначення на посаду за посиланням.