Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Головний спеціаліст відділу аналізу процесів Управління трансформації

м. Київ

Вимоги:

  • «Деякі питання впровадження процесного підходу в центральних органах виконавчої влади»
    від 17 січня 2025 року № 50.
  • Розпорядження Кабінету Міністрів України «Деякі питання цифрової трансформації»
    від 02 серпня 2024 року № 735-р.

  • Здатність ефективно взаємодіяти –дослухатися, сприймати та викладати думку.
  • Уміння публічно виступати перед аудиторією.
  • Здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації.

  • Здатність пропонувати ідеї та пропозиції без спонукання ззовні.
  • Усвідомлення необхідності самостійно шукати можливості якісного та ефективного виконання своїх посадових обов'язків.
  • Здатність концентрувати (не втрачати) увагу на виконанні завдання та швидко змінювати напрям роботи (діяльності).
  • Готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей.
  • Відкритість в обміні інформацією.

Обов’язки:

  • У межах компетенції забезпечення виконання покладених на відділ аналізу процесів (далі — Відділ) завдань i функцій щодо реалізації державної політики у сфері державного фінансового контролю та інших завдань та функцій Держаудитслужби, оптимізації робочих процесів Держаудитслужби для ефективного  виконання  завдань  та функцій, зокрема здійснення заходів з цифровізації / трансформації таких процесів.
  • Здійснення заходів із розбудови та посилення інституційної спроможності Держаудитслужби шляхом виконання завдань та програм, реалізації проєктів, виконання робіт (створення організаційних, правових, технологічних, виробничих, ресурсних та інших умов), спрямованих на розвиток та впровадження інформаційно-комунікаційних i цифрових технологій (інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно комунікаційних систем, електронних комунікаційних мереж, засобів інформатизації, інформаційних ресурсів тощо) шляхом розроблення, організації, планування, концентрації, управління та раціонального використання фінансових, матеріально-технічних, людських та інших ресурсів, а також заходів щодо створення та забезпечення функціонування інтегрованої автоматизованої системи підтримки прийняття рішень органу державного фінансового контролю
  • Здійснення: аналізу процесів та підготовка пропозиції щодо їхньої цифровізації, переведення в електронну форму;

аналізу інформації, якою володіє Держаудитслужба з метою автоматизації та/або перегляду, спрощення чи скасування окремих процесів / процедур;

моніторингу та аналізу процесів, процедур, регламентів та інших документів, які врегульовують діяльність Держаудитслужби чи її підрозділів для оптимізації робочих процесів та їхньої цифровізації

  • Розробка пропозиції та ïx реалізація щодо:

перегляду та використання цифрових інструментів, інформації та відомостей, потрібних для організації та здійснення заходів державного фінансового контролю;

розробки проєктів нормативно-правових актів, а також внесення змін до чинних нормативно-правових актів за результатами аналізу робочих процесів Держаудитслужби;

забезпечення  впровадження в діяльності Держаудитслужби          принципу «цифровий за замовчуванням»;

підвищення ефективності, результативності та дієвості державного фінансового контролю, з використанням інформаційно-комунікаційних систем Держаудитслужби та інших органів державної влади, зокрема чepeз вдосконалення нормативно-правового та організаційного забезпечення  заходів  державного фінансового контролю.

  • Здійснення заходів щодо створення та забезпечення функціонування інтегрованої автоматизованої системи підтримки прийняття рішень органу державного фінансового контролю, інтеграції робочих процесів Держаудитслужби, супроводження функціонування Каталогу знань Держаудитслужби.
  • Підготовка та супроводження інформаційної взаємодії Держаудитслужби з іншими органами державної влади та установами стосовно налагодження обміну та отримання інформації.
  • Сприяння використанню та публікації відкритих даних через підвищення рівня автоматизації ïx формування, накопичення та відображення на публічних веб сторінках шляхом оптимізації робочих процесів, а також підготовка інформації для медіа про діяльність, пов'язану з цифровою трансформацією, оновленням підходів та інструментів, які застосовує Держаудитслужба в своїй діяльності.

Освіта:

Ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Бізнес, адміністрування та право» за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» або «Облік і оподаткування» або «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок».

Заробітна плата: 

  • посадовий оклад – 42 000 гривень;
  • надбавка за ранг – відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня
    2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;
  • інші надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»

Контакти:
У разі виникнення запитань звертайтесь за тел. +38 (044) 363 27 26,  +38 (068) 619 31 31

Резюме надсилати на пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

State Tax University
State Tax University

Додати вакансію
(для роботодавців)

Анонси та оголошення

ДПУ піднявся в рейтингу найкращих університетів України
ДПУ піднявся в рейтингу найкращих університетів України
День вишиванки в ДПУ: запрошуємо на колективне фото
День вишиванки в ДПУ: запрошуємо на колективне фото
Навчання, стажування, нова робота та можливості: запрошуємо на Фестиваль кар'єри
Навчання, стажування, нова робота та можливості: запрошуємо на Фестиваль кар'єри
Додаткову інформацію з питань добору та призначення на посади можна отримати у відділу профорієнтації, практики та кар'єрного розвитку Державного Податкового Університету: 
+38 (044) 363 27 26
+38 (068) 619 31 31
+38 (073) 619 31 31
03.06@dpu.edu.ua
Вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р
м. Ірпінь, Київська область
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE