Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Головний державний фінансовий інспектор відділу інспектування у соціальній галузі та сфері культури Департаменту контролю у соціальній галузі та сфері культури, посада державної служби категорії «В»

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Здійснення якісного державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та відповідністю взятих зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у об’єктів контролю, дотриманням законодавства про закупівлі, усуненням виявлених недоліків і порушень.

2. Здійснення підготовки до проведення заходу державного фінансового контролю: ознайомлення з нормативно-правовими актами, документами, які регулюють діяльність об’єкта контролю, вивчення його фінансового стану; участь у підготовці програми проведення заходу державного фінансового контролю або самостійна підготовка її проєкту.

3. Здійснення якісного проведення заходів державного фінансового контролю (аудити, ревізії, перевірки закупівель) відповідно до повноважень відділу інспектування у соціальній галузі та сфері культури (далі – Відділ) Департаменту контролю у соціальній галузі та сфері культури (далі – Департамент) особисто або участь у складі чи очолення групи, що проводить заходи державного фінансового контролю з питань віднесених до компетенції Держаудитслужби. Своєчасне і якісне оформлення результатів заходів державного фінансового контролю. Реєстрація актів ревізій, перевірок закупівель, аудиторських звітів та оформлення матеріалів за закінченими заходами державного фінансового контролю згідно з порядком, установленим в Держаудитслужбі та її міжрегіональних територіальних органах.

4. Підготовка та подання на розгляд заступнику директора департаменту - начальнику Відділу проєктів вимог керівникам та іншим службовим особам підконтрольних установ щодо усунення виявлених порушень законодавства.

5. Здійснення підготовки матеріалів заходу державного фінансового контролю для їх направлення відповідному органу виконавчої влади та місцевого самоврядування, а у випадках, передбачених законодавством – правоохоронному органу.

6. Здійснення контролю за усуненням порушень і недоліків фінансової дисципліни та бухгалтерського обліку, виявлених у ході заходів державного фінансового контролю.

7. Складання протоколів про адміністративні правопорушення у разі їх вчинення керівниками та іншими службовими особами підконтрольних об’єктів.

8. Участь: у складанні звітності про роботу Відділу за встановленими формами; у підготовці інформації для медіа з питань, що належать до компетенції Відділу; у роботі з підвищення кваліфікації працівників Департаменту.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад – 29 186 гривень;

2) надбавка за ранг – відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) інші надбавки, доплати та премії відповідно
до Закону України  «Про державну службу»

Інформація про строковість призначення на посаду

на період дії воєнного стану та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсу відповідно до законодавства, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

Перелік інформації, необхідної для участі в доборі, зокрема спосіб подання, адреса та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію на електронну адресу jobs@dasu.gov.ua:

резюме за формою згідно з додатком до оголошення.

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Інформація приймається до 17 год. 00 хв.         

06 листопада 2025 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Авласенок Катерина Андріївна,

044-298-56-62, jobs@dasu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Бізнес, адміністрування та право» за спеціальностями «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Менеджмент», «Публічне управління та адміністрування» або у галузі знань «Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини» за спеціальністю «Економіка та міжнародні економічні відносини» (за спеціалізаціями)

2.

Досвід роботи

без досвіду роботи

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою




Інші вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства
у сфері

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

Бюджетний кодекс України;

Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»;

Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

Порядок проведення інспектування Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 № 550;

Порядок проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту діяльності суб’єктів господарювання, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 р. № 252;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту державних (регіональних) цільових програм, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2018 року № 692;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту інвестиційних проектів, затвердженого постановою Кабінет Міністрів України від 12 вересня 2018 року № 740;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту виконання бюджетних програм, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 2004 року № 1017;

Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631

2.

Ефективність аналізу та висновків

-    здатність узагальнювати інформацію, у тому числі з урахуванням тендерної статистики;

-    здатність встановлювати логічні взаємозв'язки;

-    здатність робити коректні висновки

3.

Досягнення результатів

-      здатність до чіткого бачення результату діяльності;

-      вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

-       вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

4.

Комунікація та взаємодія

- вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;

- здатність ефективно взаємодіяти дослухатися,

сприймати та викладати думку;

- вміння публічно виступати перед аудиторією;

- здатність переконувати інших за допомогою

аргументів та послідовної комунікації

 

State Tax University
State Tax University

Додати вакансію
(для роботодавців)

Анонси та оголошення

Посвята у студенти: драйв, гумор і перші кроки у студентське життя
Посвята у студенти: драйв, гумор і перші кроки у студентське життя
Святковий концерт до Дня працівника освіти у ДПУ
Святковий концерт до Дня працівника освіти у ДПУ
Благодійний забіг «Біжу за Героя» в Ірпені
Благодійний забіг «Біжу за Героя» в Ірпені
Додаткову інформацію з питань добору та призначення на посади можна отримати у відділу профорієнтації, практики та кар'єрного розвитку Державного Податкового Університету: 
+38 (044) 363 27 26
+38 (068) 619 31 31
+38 (073) 619 31 31
03.06@dpu.edu.ua
Вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р
м. Ірпінь, Київська область
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE