Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Головний державний аудитор відділу методології проведення операційного аудиту, виконання завдань у рамках відновлення та забезпечення регуляторної діяльності Департаменту нормативно-методологічного забезпечення процесу державного фінансового контролю, пос

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Здійснення аналізу актуальності нормативно-правових актів з питань державного фінансового аудиту окремих господарських операцій, шо здійснюються суб’єктами господарювання державного сектору економіки, а також виконання завдань у рамках відновлення, та якісне здійснення моніторингу та аналізу законодавства з питань, що належать до компетенції відділу методології проведення операційного аудиту, виконання завдань у рамках відновлення та забезпечення регуляторної діяльності (далі – Відділ).

2. Розроблення та прийняття участі у розробці проєктів нормативно-правових актів, а також наказів Держаудитслужби з питань, що належать до компетенції відділу, забезпечення їх узгодження в установленому порядку. Надання пропозицій до проєктів нормативноправових актів, головними розробниками яких є інші органи державної влади.

3. Проведення моніторингу змін у чинному законодавстві з питань діяльності Держаудитслужби, інформування структурних підрозділів Держаудитслужби, його міжрегіональні територіальні органи та підприємства, які належать до сфери його управління.

4. Здійснення заходів з реалізації державної регуляторної політики Держаудитслужби в установленому законодавством порядку.

5. Надання консультаційної допомоги та методологічної підтримки структурним підрозділам Держаудитслужби, та її міжрегіональним територіальним органам на усіх етах планування та проведення заходів державного фінансового контролю, у межах компетенції відділу.

6. Участь у заходах державного фінансового контролю, зокрема пілотних.

7. Здійснення розгляду та підготовку проєктів відповідей на запити, звернення громадян, органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, а також звернення та запити народних депутатів з питань, що належать до завдань і функцій Відділу.

8. Аналіз результатів проведення державногофінансового аудиту окремих господарських операцій, що здійснюються суб’єктами господарювання державного сектору економіки, а також виконання завдань у рамках відновлення, та внесення пропозицій щодо удосконалення нормативно-методологічного забезпечення процесу державного фінансового аудиту окремих господарських операцій, що здійснюються суб’єктами господарювання державного сектору економіки, а також виконання завдань у рамках відновлення. Інформування у випадках, передбачених законодавством, про проведення державного фінансового аудиту окремих господарських операцій, що здійснюються суб’єктами господарювання державного сектору економіки, органу управління суб’єкта господарювання, а також інших заінтересованих органів.

Методологічний супровід процесу державного фінансового аудиту окремих господарських операцій, що здійснюються суб’єктами господарювання державного сектору економіки, а також виконання завдань у рамках відновлення.

Участь у веденні оперативної звітності щодо результатів проведення державного фінансового аудиту окремих господарських операцій, що здійснюються суб’єктами господарювання державного сектору економіки.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад – 29 186 гривень;

2) надбавка за ранг – відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) інші надбавки, доплати та премії відповідно
до Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість призначення на посаду

на період дії воєнного стану та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсу відповідно до законодавства, але не більше ніж
12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

Перелік інформації, необхідної для участі в доборі, зокрема спосіб подання, адреса та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію на електронну адресу jobs@dasu.gov.ua:

резюме за формою згідно з додатком до оголошення.

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Інформація приймається до 17 год. 00 хв.         

06 листопада 2025 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Авласенок Катерина Андріївна,

044-298-56-62, jobs@dasu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Бізнес, адміністрування та право» за спеціальністю «Право», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Маркетинг» або у галузі знань «Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини» за спеціальністю «Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями)»

2.

Досвід роботи

досвіду роботи не потребує

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

4.

Володіння іноземною мовою

рівень володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи не нижче А2




Інші вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства
у сфері

Знання:

Конституції України;

Бюджетного кодексу України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»;

Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;

Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

Постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 3 2019 р. № 1119 «Про окремі заходи щодо забезпечення державного фінансового контролю»;

Постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 р. № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility»;

Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Регламенту Кабінету Міністрів України» від 18 липня 2007 року № 950;

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244-р «Про схвалення Плану України»;

Наказу Міністерства фінансів України від 29 грудня 2011 року № 1789 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства фінансів України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів України»;

Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43

2.

Якісне виконання

поставлених

завдань

-     чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності;

-     комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків;

-          розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення

3.

Комунікація та взаємодія

- вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;

- здатність ефективно взаємодіяти дослухатися,

сприймати та викладати думку;

- вміння публічно виступати перед аудиторією;

- здатність переконувати інших за допомогою

аргументів та послідовної комунікації

4.

Командна робота та взаємодія

-      розуміння ваги свого внеску у загальний результат (структурного підрозділу/державного органу);

-    орієнтація на командний результат;

-    готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;

-          відкритість в обміні інформацією

5.

Сприйняття змін

- адаптація до змін і прийняття нових підходів у вирішенні завдань;

 - уміння розуміти та управляти своїми емоціями

 

State Tax University
State Tax University

Додати вакансію
(для роботодавців)

Анонси та оголошення

Посвята у студенти: драйв, гумор і перші кроки у студентське життя
Посвята у студенти: драйв, гумор і перші кроки у студентське життя
Святковий концерт до Дня працівника освіти у ДПУ
Святковий концерт до Дня працівника освіти у ДПУ
Благодійний забіг «Біжу за Героя» в Ірпені
Благодійний забіг «Біжу за Героя» в Ірпені
Додаткову інформацію з питань добору та призначення на посади можна отримати у відділу профорієнтації, практики та кар'єрного розвитку Державного Податкового Університету: 
+38 (044) 363 27 26
+38 (068) 619 31 31
+38 (073) 619 31 31
03.06@dpu.edu.ua
Вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р
м. Ірпінь, Київська область
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE