Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Головний державний аудитор відділу методологічного забезпечення процесу моніторингу та перевірки закупівель Департаменту нормативно-методологічного забезпечення процесу державного фінансового контролю, посада державної служби категорії «В»

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Розробка та участь у розробці проєктів законодавчих, нормативно-правових актів та організаційно-розпорядчих документів з питань забезпечення процесу моніторингу та перевірки закупівель, методологічного забезпечення у межах завдань і функцій відділу методологічного забезпечення процесу моніторингу та перевірки закупівель (далі – Відділ).

2. Внесення пропозицій начальнику Відділу щодо напрямів та пріоритетних завдань формування та реалізації державної політики у сфері закупівель, розвитку та удосконалення системи моніторингу та перевірки закупівель, внесення змін до законодавства з питань, що належать до компетенції Відділу, результатів виявлення ризиків незаконного та неефективного витрачання коштів через прийняття законопроектів у сфері державного фінансового контролю.

3. Участь у підготовці проєктів документів щодо державної політики у сфері державного фінансового контролю, стратегічного розвитку Держаудитслужби, удосконалення державного фінансового контролю та у формуванні пропозицій Міністерству фінансів України стосовного законопроектів та інших нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Відділу.

4. Здійснення супроводу розроблених Відділом проєктів законодавчих та нормативно-правових актів з питань забезпечення процесу моніторингу та перевірки закупівель під час їх розгляду в органах державної влади.

5. За дорученням начальника Відділу участь у розгляді та погодженні в межах компетенції Відділу проєктів нормативно-правових актів, які надійшли до Держаудитслужби на погодження від інших органів державної влади, наданні пропозицій до проєктів законодавчих та нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші органи державної влади.

6. Перегляд разом зі структурними підрозділами Держаудитслужби нормативно-правових актів та інших документів з питань методологічного забезпечення процесу моніторингу та перевірки закупівель з метою приведення їх у відповідність із законодавством, адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу.

7. За дорученням начальника Відділу надання методологічної підтримки структурним підрозділам Держаудитслужби та міжрегіональним територіальним органами на усіх етапах планування та проведення заходів державного фінансового контролю (у тому числі підготовка та / або перегляд чек-листів), у межах компетенції Відділу. Участь у заходах державного фінансового контролю, зокрема пілотних, за дорученням керівника Відділу.

8. Вивчення позитивного досвіду організації моніторингу та перевірки закупівель у міжнародній практиці, надання відповідних пропозицій начальнику Відділу з метою його впровадження та адаптації законодавства України у сфері державного фінансового контролю, моніторингу та перевірки закупівель до законодавства ЄС, міжнародних стандартів та практик.

9. Узагальнення практики застосування законодавства у сфері моніторингу та перевірки закупівель, підготовка пропозицій щодо його вдосконалення, подання їх на розгляд начальнику Відділу для вирішення питання щодо підготовки проєктів нормативно-правових актів та інших документі, внесення їх в установленому порядку до державного органу, уповноваженого приймати або реєструвати такі акти.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад – 29 186 гривень;

2) надбавка за ранг – відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) інші надбавки, доплати та премії відповідно
до Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість призначення на посаду

на період дії воєнного стану та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсу відповідно до законодавства, але не більше ніж
12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

Перелік інформації, необхідної для участі в доборі, зокрема спосіб подання, адреса та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.:

резюме за формою згідно з додатком до оголошення.

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Інформація приймається до 17 год. 00 хв.         

06 листопада 2025 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Авласенок Катерина Андріївна,

044-298-56-62, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Бізнес, адміністрування та право» за спеціальністю «Право», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Маркетинг», або у галузі знань «Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини» за спеціальністю «Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями)»

2.

Досвід роботи

досвіду роботи не потребує

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

4.

Володіння іноземною мовою

рівень володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи не нижче А2




Інші вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства
у сфері

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

Бюджетного кодексу України;

Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»;

Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами);

Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

Закону України «Про оборонні закупівлі»;

Закону України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility»;

Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43;

Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами і внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» від 01 серпня 2013 року № 631;

Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178;

Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 року № 1275;

Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» від 15 листопада 2024 року № 1318;

Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення Плану України» від 18 березня 2024 року № 244-р

2.

Ефективність аналізу

- здатність узагальнювати інформацію, у тому числі з урахуванням гендерної статистики;

- здатність встановлювати логічні взаємозв'язки;

- здатність робити коректні висновки

3.

Командна робота та взаємодія

-           розуміння ваги свого внеску у загальний результат (структурного підрозділу/державного органу);

-           орієнтація на командний результат;

-           готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;

-           відкритість в обміні інформацією

4.

Аналітичні здібності

- здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;

- вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;

- вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні судження

 

 

State Tax University
State Tax University

Додати вакансію
(для роботодавців)

Анонси та оголошення

Посвята у студенти: драйв, гумор і перші кроки у студентське життя
Посвята у студенти: драйв, гумор і перші кроки у студентське життя
Святковий концерт до Дня працівника освіти у ДПУ
Святковий концерт до Дня працівника освіти у ДПУ
Благодійний забіг «Біжу за Героя» в Ірпені
Благодійний забіг «Біжу за Героя» в Ірпені
Додаткову інформацію з питань добору та призначення на посади можна отримати у відділу профорієнтації, практики та кар'єрного розвитку Державного Податкового Університету: 
+38 (044) 363 27 26
+38 (068) 619 31 31
+38 (073) 619 31 31
03.06@dpu.edu.ua
Вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р
м. Ірпінь, Київська область
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE