Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Головний спеціаліст-бухгалтер фінансового відділу Північного офісу Держаудитслужби

Очікування від кандидата:

  • можливо без досвіду роботи
  • Знання
  • Бюджетного кодексу України;
  • Закону України від 26 січня 1993 року №2939-XII «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»;
  • Постанови Кабінету Міністрів України від 10 серпня 2004 року №1017 «Про затвердження Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту виконання бюджетних програм»;
  • Постанови Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 року №252 «Про затвердження Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту діяльності суб'єктів господарювання»;
  • Наказу Державної аудиторської служби України від
    01 грудня 2016 року №168 «Про затвердження Порядку оформлення Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами матеріалів про адміністративні правопорушення».
  • Знання чинного законодавства у сфері фінансів та бухгалтерського обліку.
  • Знання правил ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. 

Обов’язки:

  1. Приймання документів від структурних підрозділів апарату Північного офісу Держаудитслужби (далі – Офіс) та його Управлінь в областях, які підтверджують використання коштів згідно кошторису та розрахунків до нього – договори на закупівлю товарів, робіт та послуг, акти виконаних робіт, звіти про результати здійснення процедур закупівель товарів, робіт та послуг, накладні та рахунки до них, рахунки-фактури, трудові угоди, відомості на перерахування коштів на карткові рахунки.
  2. Здійснення своєчасно на підставі прийнятих первісних документів складання меморіального ордеру № 6 «Накопичувальна відомість за розрахунками з іншими кредиторами» та меморіального ордеру № 17; контролю щодо своєчасного закриття контрольних доручень; роботи щодо необхідності повернення коштів сплаченого судового збору, облік касових та фактичних видатків за КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки» в розрізі територіальних підрозділів Офісу; узгодження планів економічних навчань відділу та формування протоколів після їх проведення; оприлюднення інформації на єдиному веб-порталі використання публічних коштів; роботи з документами у Відділі у відповідності до чинного законодавства.
  3. Проведення інвентаризації дебіторської та кредиторської заборгованості.
  4. Ведення обліку оригіналів договорів, слідкує за своєчасними розрахунками за товари, роботи, послуги, що закуповуються за бюджетні кошти та виконання укладених догорів; щомісячно здійснює зведення про стан розрахунків за комунальні послуги та енергоносії; підготовка документів фінансового відділу до здачі до архіву.
  5. Надання інформації про перелік наявної публічної інформації у фінансовому відділі Північного офісу Держаудитслужби (далі – Відділ) відповідно до Порядку доступу до публічної інформації в апараті Офісу.
  6. Опрацьовання та погодження (візування) проєктів договорів відповідно до порядку організації договірної роботи в Офісі.
  7. Участь у складанні та прийманні до обліку первинних документів, систематизуванні інформації, відображеної в цих документах; підготовці інформації для засобів масової інформації з питань, що належать до компетенції Відділу; роботі з підвищення кваліфікації працівників Відділу, згідно з затвердженим планом.
  8. Систематично вдосконалює організацію своєї роботи, підвищує особистий професійний рівень шляхом самоосвіти; забезпечує захист персональних даних при їх обробці в установленому порядку.
  9. Співпрацює з іншими структурними підрозділами Офісу, здійснює обмін інформацією, необхідною для виконання покладених на нього функцій. Забезпечує захист інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства.
  10. Виконання інших завдань і функцій, визначених у положенні про Офіс, Відділ, інших актах законодавства з питань, що належать до обсягу делегованих повноважень, виконання інших наказів (розпоряджень) і доручень керівників вищого рівня. 

Освіта: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Економіка та підприємництво», «Управління та адміністрування»

Заробітна плата: 1) посадовий оклад –18 771 грн.; 2) надбавка за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; 3) надбавки, доплати та премії відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу».

State Tax University
State Tax University

Додати вакансію
(для роботодавців)

Анонси та оголошення

ДПУ піднявся в рейтингу найкращих університетів України
ДПУ піднявся в рейтингу найкращих університетів України
День вишиванки в ДПУ: запрошуємо на колективне фото
День вишиванки в ДПУ: запрошуємо на колективне фото
Навчання, стажування, нова робота та можливості: запрошуємо на Фестиваль кар'єри
Навчання, стажування, нова робота та можливості: запрошуємо на Фестиваль кар'єри
Додаткову інформацію з питань добору та призначення на посади можна отримати у відділу профорієнтації, практики та кар'єрного розвитку Державного Податкового Університету: 
+38 (044) 363 27 26
+38 (068) 619 31 31
+38 (073) 619 31 31
03.06@dpu.edu.ua
Вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р
м. Ірпінь, Київська область
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE