Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Пенсійний фонд України. Управління по роботі з персоналом. Головний спеціаліст відділу кадрового адміністрування та організаційного розвитку

Пенсійний фонд України здійснює добір персоналу на посаду головного спеціаліста відділу кадрового адміністрування та організаційного розвитку Управління по роботі з персоналом

 

Основні посадові обов’язки:

  • брати участь у підготовці пропозицій щодо планування службової кар'єри державних службовців, планового заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності та з питань удосконалення управління персоналом за результатами проведеної аналітичної роботи у здійсненні аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;
  • забезпечувати підготовку документів та проєктів наказів Фонду про: призначення, переведення та звільнення працівників апарату Фонду, керівників територіальних органів Фонду та їх заступників; виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника або за вакантною посадою, відсторонення від посади (виконання обов’язків за посадою) працівників апарату Фонду, керівників територіальних органів Фонду та їх заступників; встановлення надбавок за вислугу років на державній службі державним службовцям апарату Фонду; відрядження працівників Фонду в межах України та за кордон; зміну біографічних даних;
  • здійснювати роботу, пов’язану з обліком трудової діяльності, заповненням, обліком і зберіганням особових справ (особових карток) працівників апарату Фонду;
  • оформляти і видавати державним службовцям апарату Фонду та начальникам головних управлінь Фонду в областях та м. Києві службові посвідчення, здійснювати контроль щодо повернення посвідчень при звільненні. Вести облік посвідчень в інформаційній системі управління людськими ресурсами в державних органах;
  • здійснювати заходи, у межах компетенції, щодо укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів про проходження державної служби та контрактів з керівником державного підприємства, що належить до сфери управління Фонду, а також брати участь у здійсненні заходів з перевірки виконання умов таких контрактів у порядку, встановленому законодавством;
  • вносити дані про персонал, у тому числі відомостей щодо вступу на державну службу, її проходження та припинення, до інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах;
  • перевіряти за дорученням Голови правління Фонду дотримання вимог законодавства про працю, державну службу та стан управління персоналом у територіальних органах Фонду, а також дотримання законодавства про працю та стан управління персоналом на державному підприємстві, що належить до сфери управління Фонду;
  • розглядати звернення громадян, підприємств, установ та організацій, звернення та запити народних депутатів, адвокатські запити, запити на інформацію, листи територіальних органів Фонду, готувати проєкти відповідей за результатами їх розгляду;
  • виконувати інші обов’язки відповідно до законодавства та посадової інструкції.

 

Обов’язковою вимогою до осіб, які претендують на посаду, є наявність громадянства України та відсутність громадянства інших держав.

 

Кваліфікаційні вимоги:

  • вища освіта ступеня не нижче бакалавра;
  • досвід роботи пов’язаний із здійсненням процесів, які забезпечують документування управлінської інформації та організацію роботи зі службовими документами щодо персоналу не менше року;
  • вільне володіння державною мовою.

 

Вимоги до компетентності:

  • знання трудового законодавства, законодавства про державну службу та запобігання корупції;
  • розуміння напрямків діяльності Пенсійного фонду України;
  • наявність аналітичних здібностей;
  • високий рівень самоорганізації;
  • комунікабельність;
  • ініціативність;
  • відповідальність;
  • вміння працювати в режимі багатозадачності;
  • досконале володіння продуктами Microsoft Office (Word, Excel, Outllook, Powerpoint)

 

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад — 21 328 грн;
  • надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;
  • надбавка за вислугу років на державній службі виплачується відповідно до абзацу четвертого пункту 13 розділу «Прикінцеві положення» Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік», Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 229, премії (виплачуються в межах фонду преміювання залежно від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу).

 

Умови призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове — до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;
  • при призначені на посаду встановлюється випробування строком від 1 до 6 місяців;
  • прийняття на роботу призовників, військовозобов'язаних та резервістів здійснюється тільки після взяття їх на військовий облік у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів.

 

Заробітна плата: посадовий оклад — 21 328 грн; надбавка до посадового окладу за ранг

State Tax University
State Tax University

Додати вакансію
(для роботодавців)

Анонси та оголошення

День вишиванки в ДПУ: запрошуємо на колективне фото
День вишиванки в ДПУ: запрошуємо на колективне фото
Навчання, стажування, нова робота та можливості: запрошуємо на Фестиваль кар'єри
Навчання, стажування, нова робота та можливості: запрошуємо на Фестиваль кар'єри
ІІІ Національний форум органів студентського самоврядування: від локальних ідей до національних цінностей
ІІІ Національний форум органів студентського самоврядування: від локальних ідей до національних цінностей
Додаткову інформацію з питань добору та призначення на посади можна отримати у відділу профорієнтації, практики та кар'єрного розвитку Державного Податкового Університету: 
+38 (044) 363 27 26
+38 (068) 619 31 31
+38 (073) 619 31 31
03.06@dpu.edu.ua
Вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р
м. Ірпінь, Київська область
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE