Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Пенсійний фонд України. Управління документального забезпечення. Заступник начальника загального відділу управління документального забезпечення

Пенсійний фонд України здійснює добір персоналу на посаду заступника начальника загального відділу Управління документального забезпечення

 

Основні посадові обов’язки:

  • здійснювати реєстраціюта сканування документів, що надійшли до Фонду у паперовому вигляді (крім документів, що надійшли від територіальних органів Фонду), своєчасний розгляд та підготовку проєктів резолюцій керівництва Фонду; здійснювати відправку вихідних документів через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади;
  • здійснювати отримання, реєстрацію та підготовку для розгляду керівництвом Фонду документів з грифом «Для службового користування», своєчасно доводити їх до виконавців; здійснювати реєстрацію та відправку фельд'єгерською службою вихідних документів з грифом «Для службового користування»; відповідати за зберігання та використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації з грифом «Для службового користування» у Фонді. Брати участь в експертизі цінності службових документів Фонду;
  • забезпечувати: створення документаційного фонду, формування справ, їх зберігання та підготовку для передавання до архіву Фонду; складення зведеної номенклатури справ, погодження її з Центральним державним архівом вищих органів влади та управління України та здійснювати методичне керівництво роботою по складанню (перегляду) проєктів номенклатури справ структурних підрозділів Фонду;
  • брати участь в експертизі цінності службових документів Фонду. Організовувати роботу комісії з питань роботи із службово інформацією;
  • засвідчувати копії документів, що створюються Фондом, за винятком копій документів з кадрових питань та копій документів, які відповідно до законодавства потребують засвідчення в нотаріальному порядку;
  • вести облік видачі печаток, штампів у Фонді, здійснювати контроль за їх зберіганням та використанням;
  • готувати проєкти договорів з АТ «Укрпошта» на послуги поштового зв’язку, постійно контролювати поштові витрати та слідкувати за поповненням коштів на рахунку відділення поштового зв’язку для відправки кореспонденції;
  • розглядати звернення та запити громадян, підприємств, установ та організацій, народних депутатів, посадових осіб, адвокатів, запитів на інформацію, надавати іншу інформацію з питань, віднесених до його компетенції; розробляти та брати участь у розробленні проєктів нормативно-правових та розпорядчих документів, що стосуються питань діловодних процесів, архівного зберігання документів, порядку ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію здійснювати їх експертизу, готувати обґрунтування та розрахунки до них;
  • виконувати інші обов’язки відповідно до законодавства та посадової інструкції.

Обов’язковою вимогою до осіб, які претендують на посаду, є наявність громадянства України та відсутність громадянства інших держав.

 

Кваліфікаційні вимоги:

  • вища освіта ступеня не нижче магістра (спеціаліста);
  • досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посад підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
  • досвід роботи у сфері діловодства та архівної справи від двох років;
  • вільне володіння державною мовою.

 

Вимоги до компетентності:

  • знання:

законодавства про державну службу, запобігання корупції;

постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»;

Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736;

наказу Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 року за № 736/27181;

  • розуміння напрямків діяльності Пенсійного фонду України;
  • уважність, здатність концентруватись на деталях;
  • оперативність, відповідальність, вміння працювати в режимі багатозадачності;
  • здатність організовувати свою діяльність в умовах виконання завдань з обмеженим терміном;
  • здатність працювати в команді та керувати командою;
  • комунікабельність;
  • досконале володіння продуктами Microsoft Office (Word, Excel, PowerРoint).

 

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад — 20 368 грн;
  • надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;
  • надбавка за вислугу років на державній службі виплачується відповідно до абзацу четвертого пункту 13 розділу «Прикінцеві положення» Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік», Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 229, премії (виплачуються в межах фонду преміювання залежно від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу).

 

Умови призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове — до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;
  • при призначені на посаду встановлюється випробування строком від 1 до 6 місяців;
  • прийняття на роботу призовників, військовозобов'язаних та резервістів здійснюється тільки після взяття їх на військовий облік у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів.

 

Заробітна плата: посадовий оклад — 20 368 грн; надбавка до посадового окладу за ранг

State Tax University
State Tax University

Додати вакансію
(для роботодавців)

Анонси та оголошення

День вишиванки в ДПУ: запрошуємо на колективне фото
День вишиванки в ДПУ: запрошуємо на колективне фото
Навчання, стажування, нова робота та можливості: запрошуємо на Фестиваль кар'єри
Навчання, стажування, нова робота та можливості: запрошуємо на Фестиваль кар'єри
ІІІ Національний форум органів студентського самоврядування: від локальних ідей до національних цінностей
ІІІ Національний форум органів студентського самоврядування: від локальних ідей до національних цінностей
Додаткову інформацію з питань добору та призначення на посади можна отримати у відділу профорієнтації, практики та кар'єрного розвитку Державного Податкового Університету: 
+38 (044) 363 27 26
+38 (068) 619 31 31
+38 (073) 619 31 31
03.06@dpu.edu.ua
Вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р
м. Ірпінь, Київська область
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE