Головний спеціаліст Департаменту документообігу та контролю за виконанням документів
Опис вакансії
Команда Міністерства фінансів шукає кваліфікованих, мотивованих та орієнтованих на результат людей із фаховими знаннями у відділ попереднього розгляду та розподілу вхідної кореспонденції Департаменту документообігу та контролю за виконанням документів.
Що ми пропонуємо:
- роботу в одному з провідних державних органів України;
- колектив, об'єднаний ідеєю та цінностями;
- стабільні та прозорі умови оплати праці;
- професійний розвиток та навчання;
- офіційне працевлаштування, зручне місце розташування офісу у місті Києві (вулиця Межигірська, 11).
Ми очікуємо на посаді:
- Здійснення попереднього розгляду та розподілу документів, які надійшли до Міністерства;
- Підготовка проектів резолюцій до кореспонденції, що розглядається керівництвом Міністерства.
Ви нам підходите, якщо:
- відповідальні, ініціативні, маєте необхідні знання, вмієте робити аналіз великих обсягів інформації, здатні до саморозвитку та швидкого навчання;
- маєте вищу освіту не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра в галузі документознавства, державного управління, фінансів;
- вільно володієте державною мовою.
Вимоги:
- знання законодавства у сфері діловодства;
- досвід роботи з Системою електронного документообігу «АСКОД»;
- вміння аналізувати та працювати з великими обсягами інформації.
Заробітна плата: 19 521 грн, надбавки за ранг