Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Міжнародні гранти
    • Публічна інформація
      • Запити на інформацію
      • Офіційна інформація
    • Історія
    • Стратегія розвитку Університету
    • 101 річниця університету
    • Партнери Університету
    • Скринька довіри
    • Факультети, інститути
    • Студмістечко
    • Плани, положення, звіти
    • Структура університету
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Наглядова рада
    • Інші дорадчі органи
    • Вчена рада
    • Загальний перелік
  • Освіта
    • Спеціальності
    • Освітні програми
    • Інклюзія
    • Друга вища освіта
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Магістратура
      • Освітні програми
    • Розклад занять
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Оплата за навчання
    • Дуальна освіта
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Навчально-методична література
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ 2023
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Історія
    • Стратегія розвитку Університету
    • 101 річниця університету
    • Партнери Університету
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Міжнародні гранти

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Запити на інформацію
    • Офіційна інформація

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Плани, положення, звіти
  • Освіта
    • Спеціальності
    • Освітні програми
    • Розклад занять
    • Оплата за навчання
    • Інклюзія
    • Друга вища освіта
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Навчально-методична література
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Магістратура
    • Доктор філософії
    • Дуальна освіта
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ 2023
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування

ОП Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю (Магістр)

Гарант освітньої програми

  • Гарант ОПП 071 Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю

Група забезпечення

  • Наказ про затвердження груп забезпечення освітніх програм

Освітні програми/проєкти освітніх програм

  • ОПП 2021 Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю 
  • ОПП 2021 Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю 071
  • ОПП 2020 Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю 071
  • ОП 2019 Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю (магістр) за спеціальністю 071 Облік і оподаткування

Теми курсових та випускних кваліфікаційних робіт

2021-2022 н.р.

  • Тематика курсових робіт_БОУП_ 2021-2022
  • Тематика дипломних робіт на 2021-2022 н.р.

 2022-2023 н.р.

  • Тематика курсових робіт з дисципліни БОУП 2022-2023 н.р.
  • Тематика дипломних робіт на 2022-2023 н.р.

Перелік обов'язкових та вибіркових навчальних дисциплін

  • Перелік дисциплін, закріплених за кафедрою обліку та консалтингу на 2021-2022 н.р.
  • Дисципліни, закріплені за кафедрою обліку та консалтингу на 2022-2023 н.р.
  • Системи і моделі бухгалтерського обліку 
  • Теорії і концепції в бухгалтерському обліку
  • Організація і методика документальних перевірок
  • Організація бухгалтерського обліку
  • Організація бух. обліку в державному секторі
  • Облікове забезпечення використання інтелектуальної власності у бізнесі
  • Облікова політика суб'єктів підприємницької діяльності
  • Облік і звітність в оподаткуванні
  • Методологія та організація наукових досліджень
  • Консолідація фінансової звітності
  • Бухгалтерський облік за МС для державного сектора
  • Бухгалтерський облік в управлінні підприємством (організацією, установою)
  • Бух.облік і звітність в управлінні ризиками підприємства

Стейкхолдери

Співпраця кафедри обліку та консалтингу зі стейкхолдерами та професійними організаціями:
  • Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України (ФПБАУ) 
  • Chartered Institute of Management Accountants (СІМА)
  • ТОВ МІК «СТАРТ»
  • ТОВ «Будлайнсервіс»
  • ТОВ «Діскавері Хоум»
  • ТОВ «ОЛЕУМ-ТРЕЙД»
Співпраця з Федерацією професійних бухгалтерів і аудиторів України (ФПБАУ):

ФПБАУ є дійсним членом Міжнародної федерації бухгалтерів, силами якої розробляється професійна етика, міжнародні стандарти обліку і звітності для державного сектору та освітні програми для професійних бухгалтерів. У свою чергу, освітні програми та вимоги до професійних бухгалтерів є основою сучасних освітніх програм у підготовці фахівців з бухгалтерського обліку вищими навчальними закладами. Саме тому викладачі кафедри та студенти долучаються до членства в ФПБАУ та дотримуються високих стандартів професійної етики.

Співпраця з міжнародною професійною організацією СІМА:

З 2017 року освітні програми бакалаврського та магістерського рівнів були акредитовані міжнародною професійною організацією СІМА (Chartered Institute of Management Accountants), яка є визнаною на міжнародному рівні професійною організацією з підготовки фахівців в області управлінського обліку, фінансів і стратегічного менеджменту. Інститут CIMA здійснює сертифікацію фахівців з управлінського обліку. Наявність сертифіката CIMA забезпечує його власникові визнання професійної кваліфікації і є підтвердженням високого рівня знань і навичок в області управлінського обліку.

СІМА_МІЖНАРОДНА_ПРОФЕСІЙНА_ОРГАНІЗАЦІЯ

Лист до Меморандума

Меморандум про співпрацю з СІМА

Крім того, у 2019 році кафедра підписала договори про співпрацю з двома підприємствами, а саме:

  1. З Товариством з обмеженою відповідальністю «Діскавері Хоум», розташованим за адресою м. Ірпінь,  вул. Київська, 73-Е/2. Вид діяльності цього підприємства: КВЕД 4120 «Будівництво житлових і нежитлових приміщень». ТОВ «Діскавері Хоум» згодне приймати на практику до 4 студентів.
  2. З Товариством з обмеженою відповідальністю «Будлайнсервіс», розташованим за адресою м. Ірпінь, вул. Садова, 94. Вид діяльності цього підприємства: КВЕД 4942 «Надання послуг перевезення». ТОВ «Будлайнсервіс» згодне приймати на практику до 4 студентів.

  • Рецензія-відгук на освітньо-професійну програму магістерського рівня від Всеукраїнського інституту права і оцінки
  • Рецензія Вовчук Н.
  • Рецензія Бондар М.І.
  • Рецензія Рогозний С.А.

Навчальні плани

  • Навч. план підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня за спец. 071 Облік і оподаткування 2020 рік денна форма навчання
  • Навч. план підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня за спец. 071 Облік і оподаткування 2020 рік заочна форма навчання

Наукова діяльність

  • Збірник тез конференції 2020 р.
  • Збірник тез конференції 2019 р.
  • Збірник тез студентської конференції 2018 р.
  • Збірник тез конференції 2017 р.
Студентський науковий гурток
  • Матеріали засідань 2021-2022 н.р
  1. Програма засідання_30.11.21
  • Матеріали засідань 2022-2023 н.р. 
  • 1. Програма засідання_24.11.22 
  • Протоколи засідань наукового клубу
  1. Протокол_ №1_Дебет_Кредит_24.11.2022
  2. Протокол_№2_Дебет_Кредит_22.03.2022
  3. Протокол_№1_Дебет_Кредит_30_11_2021
  4. Протокол_№2_Дебет_Кредит_09_04_2020-2021
  5. Протокол_№1_Дебет_Кредит_26_11_2019-2020
  6. Протокол_№2_Дебет_Кредит_21_05_2019-2020
  7. Протокол_№1_Дебет_Кредит_07_12_2018-2019
  8. Протокол_№1_Дебет_Кредит_28_11_2017-2018
  9. Протокол_№2_Дебет_Кредит_17_04_2017-2018
  10. Протокол_№1_Дебет_Кредит_24_11_2016-2017
  11. Протокол_№1_Дебет_Кредит_10_12_2020-2021
  12. Протокол_№2_Дебет_Кредит_11_04_2018-2019
  13. Протокол_№2_Дебет_Кредит_27_03_2016-2017
  • Положення про науковий клуб
  1. Положення_клуб_Дебет_Кредит_2018-2019 
  • Плани роботи наукового клубу
  1. План_роботи_Дебет_Кредит_2022-2023
  2. План_роботи_Дебет_Кредит_2021-2022
  3. План_роботи_Дебет_Кредит_2020-2021
  4. План_роботи_Дебет_Кредит_2019-2020
  5. План_роботи_Дебет_Кредит_2018-2019
  6. План_роботи_Дебет_Кредит_2017-2018
  7. План_роботи_Дебет_Кредит_2016-2017

Звіт про самоаналіз освітньої програми

Заходи кафедри

  • Інформаційний лист. Конференція. Кафедра обліку та консалтингу 2022
  • Лекція Сергія Рогозного для аспірантів і магістрів на тему: «Облік та подання орендованих необоротних активів за МСФЗ»
  • Зустріч студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» з координатором освітніх програм СІМА -Україна, глобальної професійної організації СІМА (Chartered Institute of Management Accountants), - Мариною Зайцевою.
  • Лекція Сергія Анатолійовича Рогозного на тему: «Особливості застосування МСФЗ в умовах воєнного стану». 15.09.2022 р.
  • Зустріч з Мариною Зайцевою на тему: «Освітні програми професійної організації СІМА (Chartered Institute of Management Accountants): переваги, перспективи та можливості кар’єрного зростання».
  • ФОРУМ «Moment to Empower Ethics», організований Федерацією професійних бухгалтерів і аудиторів України та присвячений GLOBAL ETHICS DAY. 19.10.2022 р.
  • До 101-річниці Державного податкового університету: зустріч з виконавчим директором Федерації професійних бухгалтерів і аудиторів України (ФПБАУ) Валентиною Легкою. 08.11.2022 р.
  • Виховна година на тему: «Що потрібно знати студенту про академічну доброчесність?». 18.11.2022 р.
  • День гостинності для школярів, майбутніх абітурієнтів ДПУ, який відбувся в рамках засідання студентського клубу «Дебет-Кредит». 24.11.2022 р.

Анкетування

Результати анкетування здобувачів вищої освіти «Викладач очима здобувача» за ІІ семестр 2020-2021 н.р.

Результати анкетування здобувачів вищої освіти «Викладач очима здобувача» за І семестр 2021-2022 н.р.

Результати анкетування "Викладач очима здобувача". Звіт по факультету за ІІ сем. 2021-2022 н.р.

Результати анкетування "Викладач очима здобувача". Звіт по кафедрах за ІІ сем. 2021-2022 н.р.

Інтернаціоналізація

 

Колісник О.П., к.е.н., доцент

Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів

Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах онлайн-курс для викладачів

 

Гуріна Н.В., к.е.н., доцент

Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів

 

Дружинська Н.С., к.е.н., доцент

Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів

Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах онлайн-курс для викладачів

 

Занько Б.М., к.е.н., доцент

Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах онлайн-курс для викладачів

Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів

 

Мазіна О.І., к.е.н., доцент

World Bank

 

International Historical Biografical Institute

CFRR World Bank

СІМА

Сторожук Т.М., к.е.н., доцент

Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів

 

Новікова О.П., ст. викладач

Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів

Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах онлайн-курс для викладачів

 

Роздимаха І.М., ст. викладач

Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів

Робочі програми

https://dpu.edu.ua/elektronni-resursy

Презентація кафедри

  • ДЕРЖАВНИЙ ПОДАТКОВИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФАКУЛЬТЕТ ПОДАТКОВОЇ СПРАВИ, ОБЛІКУ ТА АУДИТУ КАФЕДРА ОБЛІКУ ТА КОНСАЛТИНГУ

Сертифікати про акредитацію

Сертифікат про акредитацію освітньої програми

 

Левицький Максим Юрійович
Левицький Максим Юрійович
АДРЕСА
Державний податковий університет
вул. Університетська, 31
м. Ірпінь
Київська область
08205

Контакти

11.02@dpu.edu.ua

Приймальна комісія

pr.usfsu@dpu.edu.ua
+38 (044) 363-27-30

Консультаційний центр

з питань прийому на навчання

+38 (068) 619-31-31
+38 (073) 619-31-31
+38 (044) 363-27-29
03.06@dpu.edu.ua

Прес-служба

12.02@dpu.edu.ua
+38 (067) 367-87-19

 

banerere

  • Міністерство фінансів України
  • Державна митна служба України
  • Державна податкова служба України
  • Міністерство освіти і науки України

Швидкий доступ

  • Moodle
  • Користувач

Довідкова

  • Телефонний довідник
  • Календар заходів
  • Плани-графіки