Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Інститут підвищення кваліфікації та післядипломної освіти

Якого майбутнього ми прагнемо? Ми прагнемо, щоб кожен мав достатньо знань, досвіду, впевненості...  
РОЗВИТОК як цінність для нас – це ті зміни в мисленні людини, в освіті, країні, бізнесі, економіці.  

 

ПРО НАС

Інститут підвищення кваліфікації та післядипломної освіти

Інститут підвищення кваліфікації та післядипломної освіти є важливим структурним підрозділом Державного податкового університету, діяльність якого полягає в забезпеченні організації і координації підвищення кваліфікації та професійного розвитку осіб, його методичному супроводі в частині очного, змішаного та елементів дистанційного навчання. У його складі функціонують відділ програм підвищення кваліфікації та Центр професійного розвитку та комунікацій в системі публічних фінансів.

Метою діяльності Інституту є організація підвищення кваліфікації, методичний супровід розробки і реалізації програм підвищення кваліфікації та професійного розвитку, а також їх технічний супровід під час реалізації.

Очолює Інститут Юлія МЕЛЬНИК

Відділ програм підвищення кваліфікації.

Відділ програм підвищення кваліфікації відповідає за організацію, координацію та інноваційність у навчальних технологіях.

Його мета - забезпечення ефективного освітнього процесу підвищення кваліфікації та післядипломної освіти. Основні завдання відділу включають планування та проведення навчання для різних категорій слухачів, організацію та супровід процесу навчання через веб-платформи, а також забезпечення науково-методичної підтримки.

Основні завдання відділу

  • Планування, організація, координація та проведення підвищення кваліфікації для різних категорій слухачів.
  • Організація, технічний та методичний супровід процесу підвищення кваліфікації зареєстрованих на Порталі управління знаннями державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад та інших категорій слухачів.
  • Організація, координація та супровід процесу підвищення кваліфікації для педагогічних та науково-педагогічних працівників Університету та інших закладів освіти.

Основні функції відділу

  • Планування та координацію процесу підвищення кваліфікації.
  • Організацію освітньої діяльності за акредитованими освітніми програмами.
  • Визначення форм та засобів навчання та їх проведення.
  • Залучення кваліфікованих викладачів та практиків для навчання.
  • Надання консультаційної підтримки учасникам навчального процесу.

ПЕРЕЛІК ПРОГРАМ

З ПОСИЛАННЯМИ НА ПОРТАЛ УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ НАДС

Загальні короткострокові програми підвищення кваліфікації

  1. Впровадження змін у професійній діяльності державних службовців
  2. Розвиток лідерства на публічній службі
  3. Електронний документообіг. Електронне урядування
  4. Використання поліграфа як механізм забезпечення доброчесності та протидія корупції
  5. Запобігання корупції
  6. Комунікативні закони й формати публічного мовлення
  7. Тренінг ефективних комунікацій та взаємодії
  8. Екстрена психологічна допомога особистості та зниження впливу травматичної події на якість життя
  9. Психологія управління
  10. Стратегічне державне планування та розвиток середньострокового бюджетного планування
  11. Стратегічне планування та управління місцевим розвитком
  12. Українська мова в службовій практиці
  13. Професійне вигорання: діагностика, шляхи подолання
  14. Навички психологічної самодопомоги та допомоги іншим у кризових ситуаціях
  15. Управління державними інвестиціями
  16. Управління персоналом на державній службі
  17. Актуальні питання європейської інтеграції України
  18. Актуальні питання забезпечення політики гендерної рівності в Україні
  19. Гендерно орієнтований підхід у бюджетному процесі

Спеціально короткострокові програми

  1. Бухгалтерський облік і звітність у державних установах
  2. Інструменти реалізації бюджетно-податкової політики
  3. Ключові аспекти проведення внутрішнього аудиту, який передбачає здійснення оцінки та надання висновків і рекомендацій щодо ефективності об’єкта внутрішнього аудиту
  4. Навички ефективної комунікації у внутрішньому аудиті
  5. Особливості розрахунку та використання середньозваженої вартості капіталу (WACC)
  6. Міжнародне оподаткування та податкове планування
  7. Митна політика України в умовах посилення Євроінтеграційних процесів
  8. Основні засади організації та забезпечення внутрішнього контролю
  9. Регулювання норми прибутку в галузі електронних комунікацій: розуміння та виклики

Спеціально професійні (сертифікатні) програми

  1. Бухгалтерський облік в установах і організаціях державного сектору за національними стандартами
  2. Базовий курс з внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту" для працівників підрозділів внутрішнього аудиту державних органів
  3. Звітність бюджетних установ за національними стандартами бухгалтерського обліку в державному секторі

Загально професійні (сертифікатні) програми

  1.  Українська мова у професійному спілкуванні

ПЕРЕЛІК ПРОГРАМ

ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Програми підвищення кваліфікації

  1. Використання штучного інтелекту в освітньому процесі
  2. Автоматизація діловодства за допомогою системи електронного документообігу АСКОД
  3. Українська мова та комунікаційні стратегії у професійному спілкуванні освітян
  4. Навички психологічної самодопомоги та допомоги іншим у кризових ситуаціях для співробітників освітньої сфери
  5. Комунікативні закони та публічне спілкування у професійній діяльності

Реєстрація на участь у програмах за посиланням

Більш детальну інформацію щодо змісту програм, терміни, вартість та хід навчання можна отримати за телефоном:

Відділ програм підвищення кваліфікації ДПУ: +38(098)5735432   

або написати нам на електронну скриньку: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   

  • Реєстр програм підвищення кваліфікації для науково-педагогічних та педагогічних працівників
    • Зразки сертифікатів
    • Реєстр виданих сертифікатів

 

  • Підвищення кваліфікації для інших категорій
    •  

Ліцензії

  • Ліцензія
  • Додаток про видачу ліцензії

 

 

STU
STU
З нагоди святкування Тижня науки відбулось засідання студентського наукового товариства факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації
З нагоди святкування Тижня науки відбулось засідання студентського наукового товариства факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації
Гостьова лекція «Вплив війни на державний бюджет та забезпечення бюджетної прозорості»
Гостьова лекція «Вплив війни на державний бюджет та забезпечення бюджетної прозорості»
Участь кафедри публічних фінансів у International Conference: EU FInancial REsilience and REgulation – EUFIRE-R
Участь кафедри публічних фінансів у International Conference: EU FInancial REsilience and REgulation – EUFIRE-R
Запрошуємо на науково-методичний семінар
Запрошуємо на науково-методичний семінар
Змагання з перетягування канату серед студентських команд Державного податкового університету
Змагання з перетягування канату серед студентських команд Державного податкового університету
Міжнародна студентська конференція Рижського технічного університету
Міжнародна студентська конференція Рижського технічного університету

 Центри  До структури

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE