Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Інститут підвищення кваліфікації та післядипломної освіти

Якого майбутнього ми прагнемо? Ми прагнемо, щоб кожен мав достатньо знань, досвіду, впевненості...  
РОЗВИТОК як цінність для нас – це ті зміни в мисленні людини, в освіті, країні, бізнесі, економіці.  

 

ПРО НАС

Інститут підвищення кваліфікації та післядипломної освіти

Інститут підвищення кваліфікації та післядипломної освіти є важливим структурним підрозділом Державного податкового університету, діяльність якого полягає в забезпеченні організації і координації підвищення кваліфікації та професійного розвитку осіб, його методичному супроводі в частині очного, змішаного та елементів дистанційного навчання. У його складі функціонують відділ програм підвищення кваліфікації та Центр професійного розвитку та комунікацій в системі публічних фінансів.

Метою діяльності Інституту є організація підвищення кваліфікації, методичний супровід розробки і реалізації програм підвищення кваліфікації та професійного розвитку, а також їх технічний супровід під час реалізації.

Очолює Інститут Юлія МЕЛЬНИК

Відділ програм підвищення кваліфікації.

Відділ програм підвищення кваліфікації відповідає за організацію, координацію та інноваційність у навчальних технологіях.

Його мета - забезпечення ефективного освітнього процесу підвищення кваліфікації та післядипломної освіти. Основні завдання відділу включають планування та проведення навчання для різних категорій слухачів, організацію та супровід процесу навчання через веб-платформи, а також забезпечення науково-методичної підтримки.

Основні завдання відділу

  • Планування, організація, координація та проведення підвищення кваліфікації для різних категорій слухачів.
  • Організація, технічний та методичний супровід процесу підвищення кваліфікації зареєстрованих на Порталі управління знаннями державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад та інших категорій слухачів.
  • Організація, координація та супровід процесу підвищення кваліфікації для педагогічних та науково-педагогічних працівників Університету та інших закладів освіти.

Основні функції відділу

  • Планування та координацію процесу підвищення кваліфікації.
  • Організацію освітньої діяльності за акредитованими освітніми програмами.
  • Визначення форм та засобів навчання та їх проведення.
  • Залучення кваліфікованих викладачів та практиків для навчання.
  • Надання консультаційної підтримки учасникам навчального процесу.

ПЕРЕЛІК ПРОГРАМ

З ПОСИЛАННЯМИ НА ПОРТАЛ УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ НАДС

Загальні короткострокові програми

  1. Актуальні питання європейської інтеграції України
  2. Актуальні питання забезпечення політики гендерної рівності в Україні
  3. Використання поліграфа як механізм забезпечення доброчесності та протидія корупції
  4. Впровадження змін у професійній діяльності державних службовців
  5. Гендерно орієнтований підхід у бюджетному процесі
  6. Економічна безпека
  7. Екстрена психологічна допомога особистості та зниження впливу травматичної події на якість життя
  8.  Електронний документообіг. Електронне урядування
  9. Запобігання корупції
  10. Комунікативні закони й формати публічного мовлення
  11. Медіація та переговори на публічній службі
  12. Механізм протидії корупції та тіньовій економіці
  13. Навички психологічної самодопомоги та допомоги іншим у кризових ситуаціях
  14. Професійне вигорання: діагностика, шляхи подолання
  15. Профілактика та управління конфліктами у професійній діяльності публічних службовців
  16. Психологія управління
  17. Розвиток лідерства на публічній службі
  18. Стратегічне державне планування та розвиток середньострокового бюджетного планування
  19. Стратегічне планування та управління місцевим розвитком
  20. Тренінг ефективних комунікацій та взаємодії
  21. Українська мова в службовій практиці
  22. Управління державними інвестиціями
  23. Управління персоналом на державній службі

Загальні професійні (сертифікатні) програми

  1. Кодекс етики, етичні цінності та забезпечення доброчесності
  2. Українська мова у професійному спілкуванні

Спеціальні короткострокові програми

  1. Автоматизація діловодства за допомогою системи електронного документообігу АСКОД
  2. Аудит публічних закупівель
  3. Бухгалтерський облік і звітність у державних установах
  4. Використання табличного процесора Microsoft Excel в роботі державних службовців
  5. Інструменти реалізації бюджетно-податкової політики
  6. Митна політика України в умовах посилення євроінтеграційних процесів
  7. Міжнародне оподаткування та податкове планування
  8. Моделі для порівняння (референтні моделі) та аналіз даних
  9. Навчальний курс з підготовки комплаєнс-менеджерів
  10. Організація надання послуг та сервісів органами ДПС
  11. Основи правотворчої діяльності та законодавчої техніки
  12. Основні засади організації та забезпечення внутрішнього контролю
  13. Основні засади організації та здійснення внутрішнього контролю
  14. Особливості розрахунку та використання середньозваженої вартості капіталу (WACC)
  15. Регулювання норми прибутку в галузі електронних комунікацій: розуміння та виклики
  16. Ключові аспекти проведення внутрішнього аудиту, який передбачає здійснення оцінки та надання висновків і рекомендацій щодо ефективності об’єкта внутрішнього аудиту

Спеціальні професійні (сертифікатні) програми

  1. Англійська мова для фахівців митної справи
  2. "Базовий курс з внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту" для працівників підрозділів внутрішнього аудиту державних органів
  3. Бухгалтерський облік в установах і організаціях державного сектору за національними стандартами
  4. Ділова англійська мова для митників
  5. Ефективне податкове адміністрування в умовах реалізації Національної стратегії доходів до 2030 року
  6. Звітність бюджетних установ за національними стандартами бухгалтерського обліку в державному секторі
  7. Міжнародний досвід оподаткування зовнішньоекономічної діяльності підприємств та оцінки ефективності функціонування податкової системи
  8. Особливості функціонування обліково-звітної системи ДПС в умовах реформування
  9. Підготовка працівників підрозділів внутрішнього аудиту до сертифікації
  10. Публічні закупівлі: правові та практичні особливості в умовах воєнного стану та в мирний час
  11. Система управління податковими ризиками в Державній податковій службі України
  12. Цифрова трансформація податкового контролю: ризики, аналітика, ефективність

 

ПЕРЕЛІК ПРОГРАМ

ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Програми підвищення кваліфікації

  1. Використання штучного інтелекту в освітньому процесі
  2. Автоматизація діловодства за допомогою системи електронного документообігу АСКОД
  3. Українська мова та комунікаційні стратегії у професійному спілкуванні освітян
  4. Навички психологічної самодопомоги та допомоги іншим у кризових ситуаціях для співробітників освітньої сфери
  5. Комунікативні закони та публічне спілкування у професійній діяльності

Реєстрація на участь у програмах за посиланням

Більш детальну інформацію щодо змісту програм, терміни, вартість та хід навчання можна отримати за телефоном:

Відділ програм підвищення кваліфікації ДПУ: +38(098)5735432   

або написати нам на електронну скриньку: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   

  • Реєстр програм підвищення кваліфікації для науково-педагогічних та педагогічних працівників
    • Зразки сертифікатів
    • Реєстр виданих сертифікатів

 

  • Підвищення кваліфікації для інших категорій
    •  

Ліцензії

  • Ліцензія
  • Додаток про видачу ліцензії

 

 

STU
STU
Запрошуємо до участі у І-ому Молодіжному фаховому науковому семінарі»
Запрошуємо до участі у І-ому Молодіжному фаховому науковому семінарі»
13 жовтня 2025 року о 10:00 відбудеться  он-лайн гостьова лекція для здобувачів вищої освіти та всіх зацікавлених на тему «Роль цифрових технологій для національної безпеки та підвищення ефективності діяльності органів влади»
13 жовтня 2025 року о 10:00 відбудеться он-лайн гостьова лекція для здобувачів вищої освіти та всіх зацікавлених на тему «Роль цифрових технологій для національної безпеки та підвищення ефективності діяльності органів влади»
07.10.2025 о 15:00 відбудеться гостьова лекція Проніна Євгена - Старшого детективу Національного бюро Підрозділу детективів цифрової криміналістичної лабораторії Національного антикорупційного бюро України
07.10.2025 о 15:00 відбудеться гостьова лекція Проніна Євгена - Старшого детективу Національного бюро Підрозділу детективів цифрової криміналістичної лабораторії Національного антикорупційного бюро України
08.10.2025 о 10:00 відбудеться гостьова лекція Андрея Барана - Генерального державного радника Інституту адміністративного та безпекового аналізу Міністерства внутрішніх справ Словацької Республіки
08.10.2025 о 10:00 відбудеться гостьова лекція Андрея Барана - Генерального державного радника Інституту адміністративного та безпекового аналізу Міністерства внутрішніх справ Словацької Республіки
07.10.2025 о 15:00 відбудеться гостьова лекція  Даріуша Сєліцького - Старшого радника з розслідування міжнародних злочинів у Консультативній місії Європейського Союзу (EUAM) в Україні, міжнародного експерта у Міністерстві юстиції Польщі
07.10.2025 о 15:00 відбудеться гостьова лекція Даріуша Сєліцького - Старшого радника з розслідування міжнародних злочинів у Консультативній місії Європейського Союзу (EUAM) в Україні, міжнародного експерта у Міністерстві юстиції Польщі
Запрошуємо на гостьову лекцію
Запрошуємо на гостьову лекцію

 Центри  До структури

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE