Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Заключне засідання Вченої ради

30 червня 2022 року, в Державному податковому університеті відбулося заключне засідання Вченої ради 2021/2022 навчального року в дистанційному режимі. Учасники зібрання обговорили низку ключових та важливих питань.

Прийнято одне з основних доленосних для Університету рішення, ухвалено Стратегію розвитку Державного податкового університету на 2022-2027 рр., яка спрямована на розбудову Університету як інноваційного освітньо-наукового центру, що здійснює освітню та наукову діяльність, сприяє безперервному та всебічному розвитку особистості, суспільства і держави. Стратегія передбачає розвиток Університету за ключовими напрямами (освітній процес; наукова та інноваційна діяльність; міжнародна діяльність та співробітництво; політика управління персоналом і корпоративна культура; соціокультурний розвиток; інформаційне та рекламно-іміджеве забезпечення; інфраструктура та фінансово-господарська діяльність), кожен з яких, у свою чергу, реалізується через систему конкретних завдань і заходів. Очікуваним результатом реалізації Стратегії є створення нового та інноваційного закладу вищої освіти, що забезпечуватиме: створення інтелектуальної та інноваційної продукції та послуг у реальному та державному секторі економіки; світовий рівень викладання; здійснення наукових досліджень у різних сферах суспільного життя, зокрема у фінансовій; формування інтелектуального центру соціально-економічного розвитку держави та регіону – провайдера цінностей вільного, демократичного суспільства; сприяння значному підвищенню конкурентоспроможності освітніх послуг та випускників Університету, що базується на новій парадигмі розвитку особистості.

Заступник голови Постійної комісії з навчально-методичної діяльності та соціальних питань Вченої ради Марина Рябокінь проінформувала про визначення ліміту стипендіатів на І семестр 2022/2023 навчального року, в обсязі 40% від кількості осіб, які навчаються та прийняті на навчання за державним замовленням в розрізі курсів і спеціальностей, яке було  схвалене вченою радою.  Також були схвалені кандидатури на призначення іменних академічних стипендій за результатами заліково-екзаменаційної сесії ІІ семестру 2021-2022 н. р. 

Відповідно до порядку денного заступник голови Постійної комісії з навчально-методичної діяльності та соціальних питань доповіла про перерозподіл ліцензованого обсягу набору вступників на навчання у 2022/2023 н. р. за другим (магістерським) за третім (освітньо-науковим) рівнями вищої освіти.

Голова Постійної комісії з питань наукової роботи Вченої ради  Мартиненко Валентина проінформувала щодо рекомендацій на затвердження персонального складу спеціалізованих вчених рад в Університеті з присудження наукового ступеня доктора наук, а саме зі спеціальності 081 «Право» (наукові спеціальності 12.00.01 – «Теорія, та історія держави і права; історія політичних і правових учень», 12.00.08 «Кримінальне право та кримінологія; кримінально-виконавче право», 12.00.09 «Кримінальний процес та криміналістика; судова експертиза; оперативно-розшукова діяльність»);  галузі знань 08 «Право», спеціальності 081 «Право» (наукова спеціальність 12.00.07 «Адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право»);  спеціальності 08.00.08 «Гроші, фінанси і кредит»;  спеціальностей 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством» та 08.00.09 «Бухгалтерський облік, аналіз та аудит (за видами економічної діяльності)».

Члени Вченої ради Університету розглянули низку питань щодо рекомендацій до опублікування та друку, зокрема: електронного збірника матеріалів за результатами VIІ міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства», рекомендували до друку випуск 1(8) 2022 наукового фахового видання «Ірпінський юридичний часопис» та ін.

Голова Постійної правничої комісії Вченої ради Ірина Чеховська доповіла про рекомендацію до затвердження низки положень Університету відповідно до порядку денного.

Учений секретар Вченої ради Університету Марина Рудая повідомила про рекомендації для присудження вченого звання доцента та професора.

Голова Вченої ради Валентина Унинець-Ходаківська подякувала колективу за роботу під час воєнного стану.

У ході засідання було розглянуто інші питання порядку денного та прийнято відповідні рішення.

Презентація 

 

 

tester2
tester2
  • Склад вченої ради
  • Рішення Вченої ради
  • Постійні комісії
  • Нормативні документи
  • Почесні доктори ДПУ

Новини вченої ради

Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
В Державному податковому університеті провели засідання Вченої ради
В Державному податковому університеті провели засідання Вченої ради
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Заключне засідання Вченої ради
Заключне засідання Вченої ради
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE