Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.ю.н., доцент кафедри Мельник Юлія Сергіївна

Мельник Юлія Сергіївна

Посада: доцент кафедри фінансового та податкового права

ПІБ українською: Мельник Юлія Сергіївна

ПІБ англійською: Yuliia Melnyk

Науковий ступінь: кандидат юридичних наук

Сфера (коло) наукових інтересів: 

  • Проблеми адміністративного та трудового права,
  • публічна служба,
  • управління персоналом,
  • адміністративна діяльність податкових та митних органів.

Освіта:

  • У 2008 році закінчила з відзнакою Академію митної служби України за спеціальністю «Правознавство».
  • У 2011 році закінчила Академію митної служби України за спеціальністю «Державна служба» (магістратура).
  • У 2020 році у спеціалізованій вченій раді Університету ДФС захистила кандидатську дисертацію на тему «Управління кадровою політикою в системі контролюючих органів у податковій та митній сферах: адміністративно-правові засади» за спеціальністю: 12.00.07 – «адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право».

Трудова діяльність:

  • З 2008 по 2024 – працювала на інспекторських та керівних посадах кадрових підрозділів Державної митної служби України, Міндоходів, Державної фіскальної служби України, Державної податкової служби України.
  • З вересня 2018 по червень 2019 – старший викладач кафедри теорії держави і права Університету ДФС (за сумісництвом).
  • З вересня 2024 року – директор Інституту підвищення кваліфікації та післядипломної освіти Державного податкового університету.
  • З вересня 2024 – доцент кафедри фінансового та податкового права Державного податкового університету (за сумісництвом).

Викладає дисципліни: 

  • «Адміністративне право».

Наукові публікації:

  1. Мельник Ю. С. Кадрова політика в системі державного управління: сучасні проблеми та шляхи їх вирішення. Порівняльно-аналітичне право. 2016. № 1. С. 214–217.
  2. Мельник Ю. С. Напрями удосконалення роботи з посадовими особами, які плануються для призначення на керівні посади в Державній фіскальній службі України. Право і суспільство. 2016. № 6. С. 118–122.
  3. Мельник Ю. С. Ротація кадрів як один із інструментів управління кадровою політикою в органах доходів і зборів. Науковий вісник публічного та приватного права: зб. наук. праць. 2017. Вип. 5. Т. 2. С. 95–100.
  4. Мельник Ю. С. Теоретико-методологічні засади оцінювання результатів службової діяльності державних службовців. Актуальні питання підвищення професійної компетентності, оцінювання та матеріального забезпечення персоналу органів ДФС України: монографія / авт. кол.; за заг. ред. І. О. Трубіна. Київ, 2017. С. 57–77.
  5. Mielnik J. Stan regulacji prawno-administracyjnych w polityce kadrowej sluzb fiskalnych Ukrainy oraz kierunki ich udoskonalenia. Monitor prawa celnego i podatkowego. 2018. No 4 (273). S. 144–148.
  6. Мельник Ю. С. Форми управління кадровою політикою в системі контролюючих органів у податковій та митній сферах. Підприємництво, господарство і право. 2019. № 1 (275). С. 112–120.
  7. Мельник Ю. С. Особливості правового регулювання підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб органів доходів і зборів в умовах нового законодавства про державну службу. Митна політика та актуальні проблеми економічної безпеки України (управлінські, фінансово-економічні, правові, інформаційно-технічні, гуманітарні аспекти): матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених (м. Дніпро, 20 квіт. 2017 р.). Дніпро: Ун-т митної справи та фінансів, 2017. С. 318–322.
  8. Мельник Ю. С. Особливості правового регулювання оцінювання результатів службової діяльності посадових осіб органів доходів і зборів: адміністративно-правовий аспект. Збірник матеріалів науково-комунікативних заходів НДІ фіскальної політики. Київ: Алерта, 2017. С. 90–93.
  9. Мельник Ю. С. Особливості реалізації припинення державної служби у зв’язку із скороченням чисельності або штату державних службовців як однієї з основних адміністративних процедур управління кадровою політикою. Правова держава: історія, сучасність та перспективи формування в Україні: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Ужгород, 15–16 лют. 2019 р.). Ужгород: Ужгородський нац. ун-т, 2019. С. 81–85.

Підвищення кваліфікації:

  1. Міжнародний тренінг-семінар з питань розвитку людських ресурсів і міжнародних навчальних стандартів, Місії EUBAM в Україні 2009 р.
  2. Тренінг для тренерів за сприяння Нацдержслужби 2015 р.
  3. Першому Міжнародному форумі Внутрішньо-європейської організації податкових адміністрацій з професійного навчання та розвитку (Tax Professional Learnsng and Development Forum) м. Баку, Азербайджан 2015 р.
  4. Тренувальний курс ВМО з питань інституційного розвитку за сприяння FRONTEX м. Кишинів, Молдова, грудень 2016 р.
  5. Тренінги з питань основних програм управління людськими ресурсами за сприянням Офісу технічної допомоги Казначейства МВФ, Місії EUAM «Консультація заради довіри», 2016-2017 рр.
  6. Короткотермінові семінари, організовані Дипломатичною академією МЗС, НАДУ при Президентові України, Міністерство фінансів України, Нацдержслужбою України, протягом 2012-2020 років.

Відзнаки і нагороди:

  1. Нагрудний знак Академії митної служби України 2008 р.
  2. Нагрудний знак Академії митної служби України «За успіхи у навчанні» 2008 р.
  3. Грамота Державної митної служби України 2008 р.
  4. Грамота Державної митної служби України 2010 р.
  5. Подяка Академії митної служби України 2010 р.
  6. Дострокове присвоєння спеціального звання радника податкової та митної справи ІІ рангу, ДФС 2017 р.

Контакти:

каб.13, корпус L,

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

тел. (044) 363 -27-27 (вн.17-22), +38068379-3837

 

State Tax University
State Tax University
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE