Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.ю.н., професор, завідувач кафедри Глух Марина Василівна

mar

Посада: завідувач кафедри фінансового та податкового права

ПІБ українською: Глух Марина Василівна

ПІБ англійською: Maryna Glukh

Науковий ступінь: кандидат юридичних наук

Вчене звання: професор

Профілі в наукових базах даних

SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57225928127

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6107-5415

Web of Science Researcher: ID CRJ-0263-2022

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=KHBr_aEAAAAJ&hl=uk

Сфера (коло) наукових інтересів: проблеми фінансування державних видатків, державне управління окремих галузей економіки, порівняльне правознавство.

Освіта:

У 2000 році закінчила з відзнакою Академію державної податкової служби України за спеціальністю «Правознавство».

У 2008 році в спеціалізованій вченій раді Національного аграрного університету захистила кандидатську дисертацію на тему «Правові основи фінансування комунального господарства» за спеціальністю 12.00.07 – адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право.

Рішенням атестаційної колегії МОН України від 23.12.2008, протокол № 6/34-Д Марині Глух присвоєно вчене звання доцента кафедри порівняльного правознавства.

Науково-педагогічна діяльність:

  • з 01.09.1996 до 07.12.2006 – ст. лаборант, методист, асистент, старший викладач, заст. завідувача кафедри Національної академії державної податкової служби України (м. Ірпінь Київської області);
  • з 01.02.2007 до 22.07.2009 – вчений секретар, доцент кафедри міжнародного права і порівняльного правознавства, завідувач кафедри цивільного та господарського права, 
    в.о. директора юридичного інституту Київського міжнародного університету;
  • з 22.07.2009 до 25.08.2013 – проректор з перспективного розвитку, з навчальної роботи денної форми навчання, навчально-методичної роботи Київського університету права НАН України;
  • з 26.08.2013 до 26.08.2014 – проректор з науково-педагогічної роботи Київського університету ринкових відносин;
  • з 27.08.2014 до 31.03.2015 – завідувач навчального відділу Національного університету ДПС України;
  • з 01.04.2015 до 14.03.2016 – проректор з навчальної та виховної роботи Національного університету ДПС України;
  • з 15.03.2016 – 30.11.2021 – завідувач кафедри міжнародного права та порівняльного правознавства Університету державної фіскальної служби України (обрана за конкурсом);
  • з 01.12.2021 – дотепер – в.о. завідувача кафедри публічного права Державного податкового університету.

Підготувала 6 кандидатів юридичних наук за спеціальністю 12.00.07 – Адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право.

Експерт Національного агентства забезпечення якості вищої освіти за спеціальностями 081 «Право», 293 «Міжнародне право».

Експерт з питань акредитаційної експертизи ОПП фахової передвищої освіти за спеціальністю 081 «Право».

Суспільно-громадська діяльність. Є членом Вченої ради (заступник голови комісії з питань наукової роботи), науково-методичної ради Університету. Член вченої ради ННІ права (голова Робочої комісії з питань науково-дослідної та навчально-методичної роботи).

За період наукової роботи опубліковано понад 100 публікацій, з них більше 50 наукового характеру (4 монографії, 6 підручників та навчальних посібників), близько 30 статей у фахових виданнях та понад 40 навчально-методичного характеру.

Викладає дисципліни: «Фінансове право України», «Міжнародне митне право», «Міжнародне фінансове право», «Податкове право України».

 Участь у міжнародних проектах:

  • наукове міжнародне стажування у Варненському вільному університеті імені Чорноризця Храбра (вересень 2017, Болгарія);
  • міжнародний семінар «Європейські стандарти якості вищої освіти у контексті проходження міжнародної акредитації» за участі Центрального агентства з оцінювання та акредитації ZTvA (Ганновер, Німеччина) та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (12.05.2021);
  • міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (Польща-Україна) (24.04-30.05.2021)

Підвищення кваліфікації (сертифікати):

  • підвищення кваліфікації в Українській школі законотворчості Інституту законодавства Верховної Ради України за темою «Європейське парламентське право» (13.02.-14.06.2018, свідоцтво 12СПВ 182485); 
  • участь у міжнародному семінарі «Академічна доброчесність у вищій освіті: виклики та кращі практики» (12.09.2018);
  • участь у курсі навчальних семінарів з міжнародного гуманітарного права, організованому Інститутом законодавства Верховної Ради України та Міжнародним Комітетом Червоного Хреста (22-26.10.2018);
  • участь у тренінговому курсу «Як запустити кейс-клуб», що проведено в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України» (31.03-21.04.2021);
  • участь у Міжнародному семінарі «Європейські стандарти якості вищої освіти у контексті проходження міжнародної акредитації» за участі Центрального агентства з оцінювання та акредитації ZTvA (Ганновер, Німеччина) та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (12.05.2021, Сертифікат №2623);
  • міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (Польща-Україна) (24.04-30.05.2021. Сертифікат SZFL-000055);
  • підвищення кваліфікації експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (тренінг для керівників експертних груп) (02.07.2021, Сертифікат №0480/2021(185);
  • участь у Науково-практичному круглому столі на тему «Правове регулювання фінансових послуг: національний, європейський, глобалізаційний виміри» (Захід відбувся в межах виконання освітнього проєкту 619998-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE «Європейські стандарти захисту прав споживачів фінансових послуг») (28.01.2022, сертифікат б/н);
  • онлайн-семінар для підготовки експертів з питань акредитаційної експертизи ОПП фахової передвищої освіти (Державна служба якості освіти України Державна освітня установа «Навчально-методичний центр з питань якості освіти») (14.02.2022, обліковий запис №297);
  • підвищення кваліфікації за видом навчання за програмою підвищення кваліфікації (участь у конференції) та отримала теоретичні та практичні знання за темою форуму онлайн-форумі на тему «Фінансова грамотність» (18.02.2022, Сертифікат №ПК-К 22-02/057).

Нагороди:

Відзнака «За сумлінну працю» (№2006, наказ від 08.10.2020 №085-о)

Подяка Міністерства фінансів України (наказ №76-о від 22.02.2021);

Почесна грамота Виконавчого комітету Ірпінської міської ради (2020)

Грамота Виконавчого комітету Ірпінської міської ради (травень 2021);

Подяка ГО «Український осередок з прав людини» за сприяння у розбудові молодіжної політики у сфері прав людини із врученням медалі «За вагомий внесок у сфері захисту прав людини» (рішення від 07.06.2021 №15);

Почесний працівник Державного податкового університету (листопад 2021)

Контакти: кабінет 204Е, електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., тел.моб. +380507220226

State Tax University
State Tax University

Наукова бібліотека

  • Користувачам
    • Пам'ятка
  • Науковцям
    • Замовлення літератури онлайн
    • Наукометрія
    • Академічна доброчесність
    • Біобібліографія вчених ДПУ
    • Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір
  • Електронні ресурси
    • Платформа FutureLearn
    • Бібліотеки в Україні
    • Історія України: у цифрах і фактах
    • Доступ до науково-інформаційних баз даних
    • Віртуальні виставки бібліотеки
    • Наукові та навчальні видання Університету
      • Навчальні посібники
      • Навчально-методична література
      • Методичні рекомендації
    • Корисні посилання
      • Фахові періодичні видання
      • Фахові видання за спеціальностями
      • Забезпеченість освітніх програм
    • Національний репозитарій академічних текстів
    • Інституційний репозитарій
  • Про бібліотеку
    • Історія
    • Структура
    • Дари бібліотеці Університету
    • Документи бібліотеки

Новини наукової бібліотеки

Відеопрезентація книг до Міжнародного дня солідарності молоді
Відеопрезентація книг до Міжнародного дня солідарності молоді
Тематична та віртуальна виставки «З книгою через віки»
Тематична та віртуальна виставки «З книгою через віки»
Виставка творчих робіт «Світ наших захоплень»
Виставка творчих робіт «Світ наших захоплень»
Тематична книжкова та віртуальна виставки «Екологія: роздуми, пошуки…»
Тематична книжкова та віртуальна виставки «Екологія: роздуми, пошуки…»
Вебінар-тренінг для аспірантів
Вебінар-тренінг для аспірантів
Екскурсії студентів Ірпінського фахового коледжу економіки та права до Наукової бібліотеки Державного податкового університету
Екскурсії студентів Ірпінського фахового коледжу економіки та права до Наукової бібліотеки Державного податкового університету
Тематична книжкова виставка та відеопідбірка «Здорове покоління – сильна держава!»
Тематична книжкова виставка та відеопідбірка «Здорове покоління – сильна держава!»
Стендова виставка літератури «Наукові здобутки науково-педагогічних працівників університету» на VІІ Міжнародній науково-практичній конференції 03.04.2025
Стендова виставка літератури «Наукові здобутки науково-педагогічних працівників університету» на VІІ Міжнародній науково-практичній конференції 03.04.2025
Презентація мистецько-поетичної антології «Поезії війни. Слово міста-Героя Ірпінь» (28.03.2025)
Презентація мистецько-поетичної антології «Поезії війни. Слово міста-Героя Ірпінь» (28.03.2025)
Нові надходження у березні 2025 року
Нові надходження у березні 2025 року

Новини Відділу охорони праці та пожежної безпеки

1 листопада 2024 року у Державному податковому Університеті було відкрито клас безпеки
1 листопада 2024 року у Державному податковому Університеті було відкрито клас безпеки
Лекція з мінної безпеки
Лекція з мінної безпеки
Семінар до Всесвітнього дня охорони праці
Семінар до Всесвітнього дня охорони праці
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE