Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Постійні комісії

Склад постійних комісій Вченої ради Університету

 

Постійна правнича комісія:

  1. Дідук Алла Григорівна – директор науково-дослідного інституту фінансової політики (голова комісії);
  2. Новицька Наталія Борисівна – професор кафедри цивільного права та процесу;
  3. Омельчук Любов Василівна – завідувач навчальної лабораторії «Юридична клініка» навчально-наукового інституту права;
  4. Скакодуб Анастасія Ігорівна – голова студентського парламенту;
  5. Топчій Василь Васильович – директор навчально-наукового інституту права;
  6. Яцик Тетяна Петрівна – заступник директора з навчально-методичної роботи навчально-наукового інституту економічної безпеки та митної справи.

 

Постійна комісія з питань наукової роботи:

  1. Гордей Оксана Дмитрівна – завідувач кафедри публічних фінансів (голова комісії);
  2. Грицюк Ігор Васильович – доцент кафедри кримінального права та процесу;
  3. Іванишина Ольга Степанівна – завідувач кафедри адміністрування податків;
  4. Лісовий Андрій Васильович – завідувач кафедри обліку та аудиту;
  5. Неборачко Микола Едуардович – аспірант;
  6. Рудая Марина Ігорівна – в. о. завідувача кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки;
  7. Рябченко Олена Петрівна – професор кафедри фінансового та податкового права;
  8. Смірнова Олександра Миколаївна – проректор з наукової роботи.

 

Постійна комісія з кадрової політики:

  1. Зикун Наталія Іванівна – декан факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації (голова комісії);
  2. Береславська Олена Іванівна – завідувач кафедри фінансових ринків та технологій;
  3. Глух Марина Василівна – завідувач кафедри фінансового та податкового права;
  4. Дідківська Галина Василівна – завідувач кафедри кримінального права та процесу;
  5. Смірнова Олександра Миколаївна – проректор з наукової роботи;
  6. Шуляченко Юлія Сергіївна – здобувач вищої освіти факультету податкової справи, обліку та аудиту.

 

Постійна комісія з навчально-методичної діяльності та соціальних питань:

  1. Авраменко Наталія Леонідівна – доцент кафедри митної справи та товарознавства (голова комісії);
  2. Краєвський Володимир Миколайович – декан факультету податкової справи, обліку та аудиту;
  3. Мазяр Карина Володимирівна – уповноважена з прав здобувачів вищої освіти;
  4. Мацелик Тетяна Олександрівна – професор кафедри фінансового та податкового права;
  5. Мискін Юрій Ігорович – професор кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики;
  6. Ткаченко Сергій Олександрович – завідувач кафедри митної справи та товарознавства;
  7. Філоненко Михайло Миколайович – завідувач кафедри комп'ютерних та інформаційних технологій і систем;
  8. Чернецька Олена Василівна – завідувач кафедри міжнародного права та права Європейського Союзу;
  9. Шемелинець Іван Іванович – проректор з навчально-методичної роботи.

 

Постійна комісія з питань структури та економіки університету:

  1. Венцковський Дмитро Юрійович – проректор з науково-педагогічної роботи та соціального розвитку (голова комісії);
  2. Ворожбит Ольга Петрівна – головний бухгалтер–начальник служби бухгалтерського обліку та звітності;
  3. Горда Олена Володимирівна – директор Студмістечка;
  4. Кітченко Марина Іванівна – голова первинної профспілкової організації працівників;
  5. Малинський Ігор Йосипович – заступник декана з навчально-організаційної роботи факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації;
  6. Чичуй Лариса Олександрівна – начальник планово-фінансового відділу;
  7. Шевченко Анатолій Євгенійович – професор кафедри теорії та історії держави і права;
  8. Шемелинець Іван Іванович – проректор з навчально-методичної роботи;
  9. Щербина Матвій Георгійович – начальник відділу з питань запобігання та виявлення корупції.

 

Постійна комісія з міжнародного співробітництва:

  1. Цимбалюк Світлана Ярославівна – директор Наукової бібліотеки (голова комісії);
  2. Александров Михайло Павлович – провідний фахівець відділу міжнародних зв'язків;
  3. Болдов Андрій Олександрович – проректор з європейської інтеграції та цифрової трансформації;
  4. Лазаренко Дмитро Олександрович – професор кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки;
  5. Павлова Оксана Володимирівна – здобувач вищої освіти факультету фінансів та цифрових технологій.
  6. Слюсарева Людмила Валеріївна – завідувач кафедри управління та бізнес-адміністрування.

 

Данило Шерчан
Данило Шерчан
  • Склад вченої ради
  • Рішення Вченої ради
  • Постійні комісії
  • Нормативні документи
  • Почесні доктори ДПУ

Новини вченої ради

Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
В Державному податковому університеті провели засідання Вченої ради
В Державному податковому університеті провели засідання Вченої ради
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Відбулося засідання Вченої ради Державного податкового університету
Заключне засідання Вченої ради
Заключне засідання Вченої ради
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE