Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

ОП Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю (Магістр)

Гарант освітньої програми

  • Гарант ОПП 071 Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю

Група забезпечення

  • Наказ про затвердження груп забезпечення освітніх програм 2021
  • Наказ про затвердження груп забезпечення освітніх програм 2022
  • Наказ про затвердження груп забезпечення освітніх програм 2023

Освітні програми/проєкти освітніх програм

  • ОП 2019 Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю (магістр) за спеціальністю 071 Облік і оподаткування
  • ОПП 2020 Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю 071
  • ОПП 2021 Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю 071
  • ОП 2024 Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю магістр 071
  • Рецензія-відгук на освітньо-професійну програму магістерського рівня від Всеукраїнського інституту права і оцінки
  • Рецензія Вовчук Н.
  • Рецензія Бондар М.І.
  • Рецензія Рогозний С.А.
  • ПРОЄКТ_ОПП_магістри_2024_Облік і опод_в_управл_підприєм_діяльністю
  • Рецензія-відгук_Легусь В. М.
  • Рецензія-відгук_Парасій-Вергуненко І. М.
  • Рецензія-відгук_Бугай Н. О.

    Запрошуємо до обговорення проєкту ОП «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю». Ви можете допомогти зробити освітню програму кращою!

    Пропозиції, рекомендації та зауваження прохання надсилати на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Теми курсових та випускних кваліфікаційних робіт

2021-2022 н.р.

  • Тематика курсових робіт_БОУП_ 2021-2022
  • Тематика дипломних робіт на 2021-2022 н.р.

2022-2023 н.р.

  • Тематика курсових робіт з дисципліни БОУП 2022-2023 н.р.
  • Тематика дипломних робіт на 2022-2023 н.р.

2023-2024 н.р.  

  • Тематика курсових робіт з дисципліни БОУП 2023-2024 н.р.
  • Тематика дипломних робіт на 2023-2024 н.р.

2024-2025 н.р.  

  • Тематика дипломних робіт на 2024-2025 н.р.

Перелік обов'язкових та вибіркових навчальних дисциплін

  • Перелік дисциплін, закріплених за кафедрою обліку та консалтингу на 2021-2022 н.р.
  • Дисципліни, закріплені за кафедрою обліку та консалтингу на 2022-2023 н.р.
  • Дисципліни, закріплені за кафедрою обліку та консалтингу на 2023-2024 н.р.
  • Дисципліни, закріплені за кафедрою обліку та консалтингу на 2024-2025 н.р.

Робочі програми

  • РП Методологія та організація наукових досліджень
  • РП Бухгалтерський облік в управлінні підприємством (організацією, установою)
  • РП Консолідація фін. звітності
  • РПНД Облік і звітність в оподаткуванні 
  • РПНД Облік політика суб'єктів підприємницької діяльності
  • РПНД Обліково-аналіт. забезпечення управ. діяльн. підприємства
  • РПНД Організація і метод. документальних перевірок 
  • РПНД Системи і моделі бух. обліку 

Силабуси навчальних дисциплін

  • Бухгалтерський облік за міжнародними стандартами для державного сектора
  • Консолідація фінансової звітності
  • Облік і звітність в оподаткуванні
  • Облікове забезпечення використання інтелектуальної власності у бізнесі
  • Обліково-аналітичне забезпечення управління діяльністю підприємства
  • Організація бухгалтерського обліку в державному секторі
  • Організація бухгалтерського обліку
  • Організація і методика документальних перевірок
  • Професійна етика в регулюванні бухгалтерської діяльності
  • Теорії і концепції в бухгалтерському обліку
  • Бухгалтерський облік і звітність в управлінні ризиками підприємства

Стейкхолдери

Співпраця кафедри обліку та консалтингу зі стейкхолдерами та професійними організаціями:
  • Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України (ФПБАУ) 
  • Chartered Institute of Management Accountants (СІМА)
  • ТОВ МІК «СТАРТ»
  • ТОВ «Будлайнсервіс»
  • ТОВ «Діскавері Хоум»
  • ТОВ «ОЛЕУМ-ТРЕЙД»
Співпраця з Федерацією професійних бухгалтерів і аудиторів України (ФПБАУ):

ФПБАУ є дійсним членом Міжнародної федерації бухгалтерів, силами якої розробляється професійна етика, міжнародні стандарти обліку і звітності для державного сектору та освітні програми для професійних бухгалтерів. У свою чергу, освітні програми та вимоги до професійних бухгалтерів є основою сучасних освітніх програм у підготовці фахівців з бухгалтерського обліку вищими навчальними закладами. Саме тому викладачі кафедри та студенти долучаються до членства в ФПБАУ та дотримуються високих стандартів професійної етики.

Співпраця з міжнародною професійною організацією СІМА:

З 2017 року освітні програми бакалаврського та магістерського рівнів були акредитовані міжнародною професійною організацією СІМА (Chartered Institute of Management Accountants), яка є визнаною на міжнародному рівні професійною організацією з підготовки фахівців в області управлінського обліку, фінансів і стратегічного менеджменту. Інститут CIMA здійснює сертифікацію фахівців з управлінського обліку. Наявність сертифіката CIMA забезпечує його власникові визнання професійної кваліфікації і є підтвердженням високого рівня знань і навичок в області управлінського обліку.

  • СІМА_МІЖНАРОДНА_ПРОФЕСІЙНА_ОРГАНІЗАЦІЯ
  • Лист до Меморандума
  • Меморандум про співпрацю з СІМА

Крім того, у 2019 році кафедра підписала договори про співпрацю з двома підприємствами, а саме:

  1. З Товариством з обмеженою відповідальністю «Діскавері Хоум», розташованим за адресою м. Ірпінь,  вул. Київська, 73-Е/2. Вид діяльності цього підприємства: КВЕД 4120 «Будівництво житлових і нежитлових приміщень». ТОВ «Діскавері Хоум» згодне приймати на практику до 4 студентів.
  2. З Товариством з обмеженою відповідальністю «Будлайнсервіс», розташованим за адресою м. Ірпінь, вул. Садова, 94. Вид діяльності цього підприємства: КВЕД 4942 «Надання послуг перевезення». ТОВ «Будлайнсервіс» згодне приймати на практику до 4 студентів.

 06.12.2023 року з метою розвитку потенціалу фахівців у сфері бухгалтерського обліку та оподаткування, підвищення рівня практичної підготовки, обміну професійним досвідом, обміну інформацією щодо актуальних потреб і пропозицій ринку праці було підписано Меморандум про співпрацю з Ігорем Миколайовичем Клименком.

  • Меморандум з компанією «Дебет+»
  • Договір про співпрацю з ТОВ «МАСТЕР СТРІМ»

Навчальні плани

  • Навч. план підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня за спец. 071 Облік і оподаткування 2020 рік денна форма навчання
  • Навч. план підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня за спец. 071 Облік і оподаткування 2020 рік заочна форма навчання
  • Навч. план підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня за спец. 071 ОП Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю 2024 рік денна форма навчання
  • Навч. план підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня за спец. 071 ОП Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю 2024 рік заочна форма навчання
  • Графік проведення консультацій у І семестрі 2023-2024 н.р.
  • Графік проведення консультацій у ІІ семестрі 2023-2024 н.р.

Наукова діяльність

  • Збірник матеріалів Круглого столу_29.04.2024 р
  • Збірник тез доповідей 2023 р.
  • Збірник тез конференції 2020 р.
  • Збірник тез конференції 2019 р.
  • Збірник тез студентської конференції 2018 р.
  • Збірник тез конференції 2017 р.

Студентський науковий гурток «Дебет-Кредит»

Звіт про самоаналіз освітньої програми

  •  

Заходи кафедри

  • Засідання студенського наукового клубу 01.12.2023 р.
  • Лекція-презентація на тему Академічна доброчесність в університеті, проведена к.е.н., доцентом, гарантом ОП Колісник О.П.
  • Онлайн лекція Марини Анатоліївни Зайцевої 14.09.2023 р.
  • Обговорення проєкту освітніх програм спеціальності 071 «Облік і оподаткування»
  • День гостинності для школярів, майбутніх абітурієнтів ДПУ, який відбувся в рамках засідання студентського клубу «Дебет-Кредит». 06.04.2023 р.
  • Інформаційний лист. Конференція. Кафедра обліку та консалтингу 2022
  • Лекція Сергія Рогозного для аспірантів і магістрів на тему: «Облік та подання орендованих необоротних активів за МСФЗ»
  • Зустріч студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» з координатором освітніх програм СІМА -Україна, глобальної професійної організації СІМА (Chartered Institute of Management Accountants), - Мариною Зайцевою.
  • Лекція Сергія Анатолійовича Рогозного на тему: «Особливості застосування МСФЗ в умовах воєнного стану». 15.09.2022 р.
  • Зустріч з Мариною Зайцевою на тему: «Освітні програми професійної організації СІМА (Chartered Institute of Management Accountants): переваги, перспективи та можливості кар’єрного зростання».
  • ФОРУМ «Moment to Empower Ethics», організований Федерацією професійних бухгалтерів і аудиторів України та присвячений GLOBAL ETHICS DAY. 19.10.2022 р.
  • До 101-річниці Державного податкового університету: зустріч з виконавчим директором Федерації професійних бухгалтерів і аудиторів України (ФПБАУ) Валентиною Легкою. 08.11.2022 р.
  • Виховна година на тему: «Що потрібно знати студенту про академічну доброчесність?». 18.11.2022 р.
  • День гостинності для школярів, майбутніх абітурієнтів ДПУ, який відбувся в рамках засідання студентського клубу «Дебет-Кредит». 24.11.2022 р.

Анкетування

  • Результати анкетування здобувачів вищої освіти «Викладач очима здобувача» за ІІ семестр 2020-2021 н.р.
  • Результати анкетування здобувачів вищої освіти «Викладач очима здобувача» за І семестр 2021-2022 н.р.
  • Результати анкетування "Викладач очима здобувача". Звіт по факультету за ІІ сем. 2021-2022 н.р.
  • Результати анкетування "Викладач очима здобувача". Звіт по кафедрах за ІІ сем. 2021-2022 н.р.
  • Анкетування у Google-формі для здобувачів вищої освіти (магістри)
  • Анкетування у Google-формі для стейкхолдерів

Підвищення кваліфікації та стажування

  • Підвищення кваліфікації викладачів кафедри обліку та консалтингу 2019-2024 р.р.

Інтернаціоналізація

  • Меморандум з CIMA (Chartered Institute of Management Accountants)
  • Лист до Меморандуму з CIMA (Chartered Institute of Management Accountants)

Колісник О.П., к.е.н., доцент

  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів
  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах онлайн-курс для викладачів

 

Гуріна Н.В., к.е.н., доцент

  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів

 

Дружинська Н.С., к.е.н., доцент

  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів
  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах онлайн-курс для викладачів

Занько Б.М., к.е.н., доцент

  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах онлайн-курс для викладачів
  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів

Мазіна О.І., к.е.н., доцент

  • World Bank
  • International Historical Biografical Institute
  • CFRR World Bank
  • СІМА

Сторожук Т.М., к.е.н., доцент

  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів

Новікова О.П., ст. викладач

  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів
  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах онлайн-курс для викладачів

Роздимаха І.М., ст. викладач

  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів

Робочі програми

https://dpu.edu.ua/elektronni-resursy

Презентація кафедри

  • ДЕРЖАВНИЙ ПОДАТКОВИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФАКУЛЬТЕТ ПОДАТКОВОЇ СПРАВИ, ОБЛІКУ ТА АУДИТУ КАФЕДРА ОБЛІКУ ТА КОНСАЛТИНГУ

Сертифікати про акредитацію

  • Сертифікат про акредитацію освітньої програми
Левицький Максим Юрійович
Левицький Максим Юрійович
  • Загальна інформація
  • Інформація про діяльність
  • Підрозділи

Новини НДІ фінансової політики

Науково-методичний семінар «Емпіричні підходи до оцінки фінансового стану бенефіціарів державних гарантій та позик»
Науково-методичний семінар «Емпіричні підходи до оцінки фінансового стану бенефіціарів державних гарантій та позик»
Вебінар за участі представників компаній Clarivate, Bentham Science та фахівців ДНТБ України
Вебінар за участі представників компаній Clarivate, Bentham Science та фахівців ДНТБ України
Звітування про виконання НДНТР
Звітування про виконання НДНТР
Науково-практичний круглий стіл «Судова практика України в податкових і митних спорах»
Науково-практичний круглий стіл «Судова практика України в податкових і митних спорах»
У ДПУ обговорили трансформацію фіскальної політики в умовах євроінтеграції
У ДПУ обговорили трансформацію фіскальної політики в умовах євроінтеграції
Участь у заході Конституційного Суду України до Дня Конституції України
Участь у заході Конституційного Суду України до Дня Конституції України
Науково-практичний круглий стіл «Шляхи запобігання та протидії корупції органами Державної податкової служби України та Державної митної служби України»
Науково-практичний круглий стіл «Шляхи запобігання та протидії корупції органами Державної податкової служби України та Державної митної служби України»
Науково-практичний круглий стіл «Шляхи запобігання та протидії корупції органами Державної податкової служби України та Державної митної служби України»
Науково-практичний круглий стіл «Шляхи запобігання та протидії корупції органами Державної податкової служби України та Державної митної служби України»
Колективна монографія «РОЗВИТОК МИТНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ» отримала нагороду
Колективна монографія «РОЗВИТОК МИТНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ» отримала нагороду
Міжнародний науково-практичний круглий стіл до Дня Європи «УКРАЇНА – ЄС: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»
Міжнародний науково-практичний круглий стіл до Дня Європи «УКРАЇНА – ЄС: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»

 Всі новини НДІ фінансової політики


Контакти
26.01@dpu.edu.ua

 

Ми у соціальних мережах
facebook
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE