Усім привіт! Мене звати Марина Бачинська і я з 2020 року працюю в одній із шкіл України. Цей досвід почався так раптово, що я досі не повністю усвідомлюю це. З самого початку і до нині, я обіймаю посаду асистента вчителя, а починаючи з 2022 року я стала психологом із корекційно-розвиткових занять. Хочу зізнатися – це нелегка робота, яка потребує від тебе 100% віддачі та зацікавленості.

За ці роки, я маю певні професійні досягнення, а ще успіхи мають мої маленькі друзі. Серед найбільших моїх досягнень є формування навичок читання у дитини. Ви напевно задались питанням: «А що тут такого?» А вся складність полягала у нерозумінні дитини, як з’єднати приголосну і голосну букви разом. Експериментуючи з методиками та методами подачі матеріалу, я і батьки тієї дитини, знайшли те, що допомогло хлопчику навчитися читати складами.

Ще одним досягненням є 10 хвилин спокійного сидіння гіперактивної дитини. Ми досі працюємо над цим, але цей час вже є великим досягненням (починали ми з 1-2 хвилин). Насправді хочеться розповісти про кожен успіх, але на це знадобиться багато часу. На мою думку, для дітей із особливими освітніми потребами прийти до школи і просидіти всі 5 (якщо це початкова школа), а то і 8 (середня і старша школа) уроків є великим досягненням. Знайти друзів, адаптуватися, соціалізуватися – це великі досягнення.

Додам від себе одну пораду – працюйте так, як підказує Вам ваше серце та душа: це справді допомагає.