Команда факультету податкової справи, обліку та аудиту 16 квітня 2024 взяла участь у тренінгу під назвою «Базовий тренінг з психологічної стійкості».
Тренінг провела - Анна Петрова, психолог-тренер проєкту «Провідники змін» Фонду Маша, коуч, психолог з напрямку транзакційного аналізу, членкиня НПА та УСТА, тренерка із травмаедукації, першої психологічної допомоги та програми із стрес менеджменту «Самодопомога плюс», що рекомендовано ВООЗ.
Проблема емоційної стійкості педагога є надзвичайно важливою, адже діяльність педагога відноситься до розряду стресогенних, що вимагає значних ресурсів самоконтролю і саморегуляції та сприяє процесу успішної адаптації його до професійної діяльності. Однією із основних професійно значимих якостей психіки педагога є емоційна стійкість, що проявляється у тому наскільки терплячим і наполегливим є педагог при здійсненні своїх задумів, наскільки характерні для нього витримка та саморегуляція навіть у самих несприятливих стресових ситуаціях, наскільки він може тримати себе в руках в умовах негативних емоційних впливів зі сторони інших людей.
Необхідно підкреслити, що стійкість - це цілісна характеристика особистості, готовність протистояти стресогенному впливу в важких ситуаціях, і включає в себе здібність витримувати надзвичайне збудження і емоційне напруження під впливом стресорів, а також здатність зберігати без перешкод для діяльності високого рівня активності.
Говорили також про поняття «стрес», «стресові реакції», «еустрес», «дистрес». Обговорили і питання професійного вигорання та вплив стратегій поведінки, які допомагають (чи не допомагають) впоратись із стресом. Також наглядно розглянули модель “Світлофор” Марка Уолша, яка відображає стани нервової системи. В основу цієї моделі лягла полівагальна теорія Стівена Порджеса.
Пані Анна детально зосередила свою увагу на першій психологічній допомозі.
Дякуємо за тренінг, в сучасних умовах для нас це важливо, цікаво та пізнавально.