Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Цифровізація освітнього процесу триває: наш досвід on-line захисту курсових робіт

“Варто тільки повірити, що ви можете – і ви вже на півдороги до цілі” Теодор Рузвельт Вже не перший рік наш Університет працює на базі сервісу Moodle. Це безкоштовна і відкрита система управління навчанням, яка може поєднувати у собі комунікацію між викладачами та студентами. Moodle надає безліч можливостей, серед яких: виконання завдань, завантаження файлів, обмін повідомленнями, оцінювання та календар подій. Завдяки наявності сервісів для вебінарів, відеоконференцій та семінарів став можливим і дистанційний захист курсових робіт. Восьмого квітня на кафедрі відбувся захист курсових робіт з дисципліни «Стратегічна ідея бізнесу» у  форматі відеоконференції. Члени комісії з захисту курсових робіт доценти кафедри економіки підприємства Калач Ганна Миколаївна, Гурочкіна Вікторія Вікторівна та Кравченко Маргарита Анатоліївна мали можливість отримати відповіді на поставлені запитання від студентів з різних регіонів України. І хоча  не всі студенти змогли взяти участь у захисті через певні технічні перешкоди, ми переконалися що карантин гарний час для тестування дистанційного виду навчання, для виділення його переваг, недоліків для подальшого доопрацювання, використання та удосконалення.

Відбулася зустріч з Ганною Мозговою, бізнес-консультантом, засновником і керівником Центру розвитку «Альянс-М»

В рамках декади ННІ економіки, оподаткування та митної справи, кафедрою економіки підприємства організовано захід – зустріч студентів із видатними випускниками «Формула успіху». Цього разу до Університету державної фіскальної служби завітала Ганна Мозгова, випускниця спеціальності «Економіка підприємства» 1999 року, бізнес-консультант, засновник і керівник Центру розвитку «Альянс-М». Під час зустрічі, Ганна Мозгова провела тренінг «Психологія успіху», під час якого були розглянуті наступні питання: - Вигоди лідерської стратегії і відповідальність Лідера; - Мотивація ставлення до роботи; - Якості і Картина світу Лідера; - Нефункціональні стереотипи; - Переконання та настанови, що націлені на досягнення результату; - Вплив свідомого і несвідомого; - Принципи роботи інтуїції; - Фактори, що впливають на процес прийняття рішень; - Вплив оточення на успіх; - Робота з опором і самосаботаж; - Аналіз причинно-наслідкових зв’язків; - Інструменти ефективного лідерства. Також, в рамках організованої зустрічі відбулося обговорення освітньо-професійних програм спеціальностей кафедри економіки підприємства 051 «Економіка» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»  на предмет їх відповідності сучасним вимогам бізнесу щодо формування необхідних компетентностей випускників.

Кафедра економіки підприємства провела І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Економіка підприємства»

Відбувся І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Економіка підприємства» серед студентів ІІІ курсу спеціальності 051 «Економіка», які навчаються за освітньо-професійними програмами «Економіка підприємства» та «Економічна кібернетика». Конкурсні завдання для вирішення передбачали наявність у студентів теоретичних знань та навичок розв′язку практичних завдань з навчальної дисципліни «Економіка підприємства». В якості завдань для виконання учасникам було запропоновано тестові завдання та задачі. Троє найкращих візьмуть участь у ІІ етапі, який відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.12.2019 р. №1580 «Про проведення Всеукраїнської студентської олімпіади у 2019/2020 навчальному році» вперше відбудеться на базі Донецького національного університету імені Василя Стуса (м. Вінниця).

Відбулися захисти кваліфікаційних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти

На кафедрі економіки підприємства відбулися успішні захисти кваліфікаційних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальностей 051 Економіка та 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність денної та заочної форми навчання!    

Сторінка 14 із 14

  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Кафедри факультету податкової справи, обліку та аудиту

  • Кафедра адміністрування податків
  • Кафедра обліку та аудиту
  • Кафедра економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики
  • Кафедра управління та бізнес-адміністрування
  • Навчальна лабораторія податкових сервісів
  • Навчальна лабораторія обліково-аналітичного забезпечення

До факультету

Контакти
+38(097) 182-33-44
39.06@dpu.edu.ua
Корпус B, поверх 6, 
кабінет 618
 
Ми у соціальних мережах
Сторінка Кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
Група сторінки Кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
Сторінка кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE