Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • ВІДКРИТА НАУКА
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • ВІДКРИТА НАУКА
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.е.н., доцент Черняєва Олена Вікторівна 

Черняєва Олена Вікторівна 

Посада: доцент кафедри фінансового та податкового права

ПІБ українською: Черняєва Олена Вікторівна

ПІБ англійською: Olena Cherniaieva

Науковий ступінь: кандидат економічних наук

Вчене звання: доцент

Профілі в наукових базах даних

SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=58485809400

ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2339-9416

Web of Science Researcher: https://www.webofscience.com/wos/author/record/ITT-1204-2023 

Сфера (коло) наукових інтересів: 

  • фінансове та податкове право, 
  • публічне управління та адміністрування, 
  • механізми державного регулювання економіки, 
  • фінансова політика й публічні фінанси, 
  • освітні стандарти та інноваційні педагогічні технології.

Освіта:

  • У 1996 р. закінчила з відзнакою Луганський сільськогосподарський інститут, спеціальність – аграрний менеджмент, кваліфікація - економіст-організатор сільськогосподарського виробництва, ступень вищої освіти - спеціаліст.
  • У 2000 р. в спеціалізованій вченій раді Харківського державного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук зі спеціальності 08.07.02- економіка сільського господарства і АПК на тему: «Формування механізму господарювання у реформованих сільськогосподарських підприємствах (на матеріалах Луганської області)».
  • Рішенням атестаційної колегії МОН України у 2007 р. отримала вчене звання доцента кафедри економіки підприємств та менеджменту УІПА.
  • Закінчила:
  • Центр інженерної підготовки УІПА, спеціальність – інженерна педагогіка, 2006 р.;
  • Українську інженерно-педагогічна академію, спеціальність – інтелектуальна власність, кваліфікація - професіонал в галузі інтелектуальної власності, ступень вищої освіти - магістр, 2011 р.;
  • Українську інженерно-педагогічна академію, спеціальність - освітні, педагогічні науки, кваліфікація - педагогічний та науково-педагогічний працівник закладів освіти, ступень вищої освіти - магістр, 2020 р.

Науково-педагогічна діяльність:

  • 1999-2000 рр. - асистент кафедри статистики і економічного аналізу Луганського державного аграрного університету.
  • 2000-2002 рр. - заступник директора з економіки та фінансів ЗАТ «Агрофірма «Ямське».
  • 2002-2004 рр. – старший викладач кафедри загальнонаукових і професійно-орієнтованих дисциплін Української інженерно-педагогічної академії.
  • 2004-2023 рр. – доцент кафедри економіки підприємств та менеджменту Української інженерно-педагогічної академії.
  • З вересня 2023 – дотепер – доцент кафедри фінансового та податкового права Державного податкового університету.
  • Експерт Національного агентства забезпечення якості вищої освіти за спеціальностями «Економіка», «Менеджмент» та «Професійна освіта».

За період наукової роботи опубліковано понад 200 наукових праць, з них більше 60 статей у фахових виданнях і наукометричних базах, у тому числі Scopus, Web of Science Core Collection; результати наукових досліджень публікуються у зарубіжних виданнях Англії, Канади, Німеччини, Португалії, Польщі, Чехії, Балтії, Азії та понад 100 навчально-методичного характеру.

Суспільно-громадська діяльність: 

  • Членкиня Асоціації фінансового права України, ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» IESF.
  • Розробник і рецензент завдань предметного тесту Єдиного фахового вступного випробування зі спеціальностей 051-292 «Економіка та Міжнародна економіка»; Єдиного фахового вступного випробування з економіки та управління; Єдиного державного кваліфікаційного іспиту за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування.

Участь у міжнародних проєктах:

  • міжнародне дистанційне стажування «Corporatу Finance Fundamentals / Executive Education» University of California Berkeley, Berkeley, School of Law. м. Берклі, Каліфорнія, США (червень 2024 - травень 2025);
  • міжнародне дистанційне стажування Mc Kincey @ Company, Softserve Academy. Educator proficiency program (EDUPRO) (Leadership skills for educator’s success), м. Остін, Техас, США (20.03-25.04.2025 р.);
  • онлайн-засідання Міжнародного тижня «Міжнародне співробітництво та грантова діяльність університету» в рамках проєкту Еразмус+ КА2 «Bringing можливостей та організаційного успіху для малих локальних університетів в Україні» (грудень 2024 р.);
  • міжнародне дистанційне науково-педагогічне стажування «Грантові можливості для науковців та організацій: як знайти та отримати фінансову підтримку». Фундація «Українська наукова діаспора в Польщі», м. Варшава, Республіка Польща. (грудень 2024 р.);
  • міжнародний дистанційний науково-педагогічний семінар зі сталого розвитку в рамках проєкту «Університети для сталого розвитку». Vilniaus kolegija заклад вищої освіти, м. Вільнюс, Литовська Республіка (6-7 березня 2024 р.);
  • міжнародне стажування «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» для педагогічних та науково-педагогічних працівників, Польща–Україна (04.11-10.12.2023 р.);
  • міжнародна конференція «Глобальні інновації та спільні рішення в сучасній науці», м. Лодзь, Республіка Польща (01.10-15.12 2023 р.);
  • міжнародне дистанційне підвищення кваліфікації наукових, науково-педагогічних працівників ЗВО «Академічна доброчесність при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PhD) в країнах Європейського Союзу та Україні» м. Люблін, Республіка Польща (03.04-10.04.2023 р.);
  • комплексний семінар-тренінг «Стратегія і тренди, що підтримують розвиток і модернізацію освіти». Друга Школа педагогічної майстерності «Освіта 4.0 та педагогічна досконалість» в рамках програми British Council Ukraine Higher Educatione Teaching Excellence Programme та проєкту Czech Development Agency Project UA-2019-088-DO-11420 Promeny pedagogickych fakult a univerzit pro XXI Stoleti (27-29.10.2021 р.);
  • цифровий міжнародний студентський форум на тему: «Обмін досвідом: як готують викладачів ПТО в Німеччині» / Digital international forum «Exchange experience: how vet teachers are trained in Germany». Erasmus+ Capacity Builing in Higher Education Project Pagoste “New mechanisms of partnership-based governance and standardization of vocational teacher education in Ukraine”, University of Konstanz Germany, 04.05.2021;
  • онлайн тренінг «Інтернаціоналізація закладів освіти як обовʼязкова передумова успішної грантової діяльності». Фундація Central European Academy Studies and Certifications (CEASC), ГО «Асоціація проектних менеджерів України» (вересень 2020 р.).
  • тренінг з цифрової та медіаграмотності в рамках проєкту Посольства США в Україні «Навчання основам безпеки в сучасному цифровому та медіапросторі», 2016.

Підвищення кваліфікації (сертифікати):

  • участь у міжнародному стажуванні «Corporatу Finance Fundamentals / Executive Education». University of California Berkeley, Berkeley, School of Law. June 2024 - May 2025. Certificate May, 2025. (180 год / 6 кредитів ЄКТС);
  • участь у міжнародному стажуванні Mc Kincey @ Company, Softserve Academy. Educator proficiency program (EDUPRO) (Leadership skills for educator’s success), 20.03-25.04.2025. (0,5 кредиту ЄКТС);
  • прослухала курс «Європейський досвід експертизи товарів у митній справі» / Cours «European experience of goods examination at customs». ННІ «УІПА» ХНУ імені В.Н. Каразіна ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH «European concept of dynamic regulation and coordination of examination of goods in customs affairs» (EDETMS) N 101127747-EDETMS- ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH. Certificate №EDETEMS/2025/087, April 15- May 15, 2025. (180 год. / 6,0 кредит ЄКТС);
  • прослухала курс: «Розроблення професійних стандартів» та здобула базові знання та уміння щодо методичних підходів до розроблення, проведення публічного громадського обговорення, затвердження введення в дію перегляду та внесення змін до професійних стандартів. Національне агентство кваліфікацій, 10.03-10.04.2025. Сертифікат №2888, 10.04.2025 р. (1,5 кредити ЄКТС);
  • участь у конференції «FinLit Forum: впровадження фінансової грамотності в НУШ, НБУ». Центр фінансових знань «Талан» для педагогів, МОНУ, USAID. 27.03.2025. Сертифікат № FL_2025_0099, 14.04.2025 р.;
  • участь у Зимовій школі «Основи європейського митного законодавства при експетизі товарів» / Winter school «Basics of European Customs Legislation in Goods Expertise». ННІ «УІПА» ХНУ імені В.Н. Каразіна ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH «European concept of dynamic regulation and coordination of examination of goods in customs affairs» (EDETMS) N 101127747-EDETMS- ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH. Certificate №EDETEMS/WS-2025/156, January 20-24, 2025 (1,0 кредит ЄКТС);
  • участь у Міжнародній зимовій школі Жана Моне «Менеджмент академічних проєктів та ефективна комунікація-2025» Міністерство Освіти і Науки України, Національний Університет Харчових Технологій, Національний Еразмус+ Офіс в Україні, Платформа Європейських Студій для Сталого Розвитку в рамках проєктів програми ЄС Еразмус+ «Політика та кращі практики Європейського Союзу з управління академічними проєктами» (101085243 - ProEU - ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH) та «Екоменеджмент та екокомунікація у Європейському Союзі: до кліматично нейтральної Європи» (101127449 - EcoEurope - ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH). 15-17.01.2025, м. Київ. Сертифікат #JM 407-2025 J, 15-17 січня 2025 р. (0,8 кредити ЄКТС);
  • участь у міжнародному дистанційному науково-педагогічному стажуванні «Грантові можливості для науковців та організацій: як знайти та отримати фінансову підтримку». Фундація «Українська наукова діаспора в Польщі», Варшава. Сертифікат № 1009 02.11.2024 р. (дата видачі 02.12.24 р.) (30 год. /1,0 кредит ЄКТС);
  • участь у тренінгу з написання проєктів за напрямом «Розвиток потенціалу у сфері професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти (CBVET): від ідеї до подання заявки» на конкурс 2025 р. Національний Еразмус + офіс в Україні Сертифікат Ref.№2922, 16.10.2024 р. (12 годин /0,4 кредиту ЄКТС);
  • підвищення кваліфікації науково-педагогічних, педагогічних працівників з питань впровадження дуальної форми здобуття освіти у закладах вищої та фахової передвищої освіти. Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти МОН України, 20.03-20.06.2024 р. Сертифікат № CC 38282994/3303-24 від 20 червня 2024 р. (2,0 кредити ЄКТС);
  • участь у тренінгу для експертів із написання звіту про результати акредитаційної експертизи, Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, м. Київ. 09.01.2024 р. Сертифікат Реєстраційний № 15/2024(284) від 09.01.2024 р. (1,0 кредит ЄКТС);
  • участь у міжнародному стажуванні «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» для педагогічних та науково-педагогічних працівників. Польща–Україна,04.11-10.12.2023 р. Certificate SZFL-002768 від 10.12.2023. URL: https://drive.google.com/drive/folders/1tDbW9BFAXbsVfbQzWDM7k1-Lh-l7M252 (180 год. /6 кредитів ЄКТС);
  • участь у Четвертій міжнародній школі педагогічної майстерності «Освіта 4.0 та педагогічна досконалість». Українська інженерно-педагогічна академія з ініціативи Громадської спілки «Асоціація з розвитку професійної та неперервної освіти» в межах проєкту «Посилення можливостей вищих закладів освіти педагогічного спрямування в Україні» за фінансової підтримки Чеської агенції розвитку та Erasmus+ проєкту CRED4TEACH «Мікрокваліфікації на основі MООС для професійного розвитку викладачів». 15-22.12.2023. Certificate UEPA-IS-24-2023 (0,5 кредити ЄКТС).

Контакти: 

  • кабінет 207Е,
  • електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.,  
  • тел. моб. +380504288958.

 

State Tax University
State Tax University

Student Ombudsman

Composition of the Student Ombudsman's Office

Key documents of the Student Ombudsman's Office

How to apply:

facebook  instagram  
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE