Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Головний державний аудитор відділу моніторингу та перевірок закупівель

Вимоги:

  • Ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, молодшого бакалавра у галузі знань «Економіка та підприємництво», «Управління та адміністрування»
  • Знання законодавства у сфері державного фінансового контролю, бухгалтерського обліку, закупівель
  • Вміння працювати з комп’ютером та офісними програмами
  • Висока відповідальність та організованість
  • Добрі аналітичні та комунікативні навички
  • Здатність працювати в команді та приймати рішення
  •  

Обов’язки:

  • Якісне здійснення перевірки закупівель та вжиття в установленому порядку заходів з виявлення порушень. їх попередження та усунення за результатами здійсненої перевірки закупівель.
  • Забезпечення:

повноти, якості та обґрунтованості висвітлення результатів перевірки питань (застосування методів контролю, правильність трактування порушень норм законодавства) в актах перевірок закупівель;

якості підготовки, обґрунтованості та відповідності законодавству розроблених проектів документів.

  • Здійснення: своєчасної реалізації матеріалів перевірки закупівель, у яких бере участь, та якості змісту документів, складених за результатами перевірок закупівель.
  • Дотримання порядку та строків оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення.
  • Здійснення своєчасної та якісної підготовки інформації про ефективність заходів державного фінансового контролю, проведених Відділом.
  • Здійснення за дорученням начальника Відділу своєчасної і якісної підготовки інформації для засобів масової Інформації щодо перевірок закупівель в межах компетенції щодо діяльності Відділу.
  • Забезпечення розгляду в межах компетенції Відділу звернень та запитів громадян, підприємств, установ, організацій, громадських об'єднань, депутатів, адвокатів та забезпечення підготовки відповіді на них.
  • Внесення пропозицій начальнику Відділу та подання відповідних матеріалів юридичному відділу Північного офісу Держаудитслужби (далі — Офіс) для звернення до суду в інтересах держави у разі незабезпечення виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення перевірок закупівель порушень законодавства у сфері закупівель.
  • Внесення пропозицій начальнику Відділу щодо вдосконалення роботи, автоматизації та спрощення процесів Відділу.
  • Формування матеріалів справи за результатами перевірок закупівель, у яких брав участь, і передача їх до архіву у визначені законодавством терміни.

Відгукнутися

Заробітна плата: 23 000 – 25 000 грн

 

State Tax University
State Tax University

Кафедри факультету податкової справи, обліку та аудиту

  • Кафедра адміністрування податків
  • Кафедра обліку та аудиту
  • Кафедра економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики
  • Кафедра управління та бізнес-адміністрування
  • Навчальна лабораторія податкових сервісів
  • Навчальна лабораторія обліково-аналітичного забезпечення

До факультету

Контакти
+38(097) 182-33-44
39.06@dpu.edu.ua
Корпус B, поверх 6, 
кабінет 618
 
Ми у соціальних мережах
Сторінка Кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
Група сторінки Кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
Сторінка кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування

Новини кафедри управління та бізнес-адміністрування

VIII Міжнародна науково-практична конференція «Економічні перспективи підприємництва: виклики воєнного часу та повоєнної відбудови»
VIII Міжнародна науково-практична конференція «Економічні перспективи підприємництва: виклики воєнного часу та повоєнної відбудови»
Науковий семінар з нагоди Дня науки 2025
Науковий семінар з нагоди Дня науки 2025
Засідання наукового гуртка «Економіст & підприємець»
Засідання наукового гуртка «Економіст & підприємець»
Засідання з попередньої експертизи  дисертації Андрухович Дани Романівни
Засідання з попередньої експертизи  дисертації Андрухович Дани Романівни
Воркшоп для працівників закладів загальної середньої освіти «Фінансова грамотність: можливість вибору чи застосування стандарту»
Воркшоп для працівників закладів загальної середньої освіти «Фінансова грамотність: можливість вибору чи застосування стандарту»
Гостьові лекції від професора Dr. Hartmut Heinrich Mayer «10 Trends of Entrepreneurship» тривають
Гостьові лекції від професора Dr. Hartmut Heinrich Mayer «10 Trends of Entrepreneurship» тривають
Гостьова лекція від Андрія Шеховцова «Як стати лідером на ринку через ефективний маркетинг: кейси Київстар та McDonald’s Україна»
Гостьова лекція від Андрія Шеховцова «Як стати лідером на ринку через ефективний маркетинг: кейси Київстар та McDonald’s Україна»
Участь викладачів кафедри управління та бізнес-адміністрування у семінарі «Використання інструментарію LOUIS FRAMEWORK під час викладання та навчання»
Участь викладачів кафедри управління та бізнес-адміністрування у семінарі «Використання інструментарію LOUIS FRAMEWORK під час викладання та навчання»
Оголошення про проведення відкритого лекційного заняття канд. екон. наук, доцента кафедри управління та бізнес-адміністрування Минчинської Ірини Василівни
Оголошення про проведення відкритого лекційного заняття канд. екон. наук, доцента кафедри управління та бізнес-адміністрування Минчинської Ірини Василівни
Науковий семінар «Розвиток системи регулювання та підтримки соціального підприємництва в Україні»
Науковий семінар «Розвиток системи регулювання та підтримки соціального підприємництва в Україні»

 Всі новини кафедри управління та бізнес-адміністрування

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE