Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • ВІДКРИТА НАУКА
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • ВІДКРИТА НАУКА
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.ю.н., професор, завідувач кафедри Глух Марина Василівна

mar

Глух Марина Василівна

Посада: завідувач кафедри фінансового та податкового права

ПІБ українською: Глух Марина Василівна

ПІБ англійською: Maryna Glukh

Науковий ступінь: кандидат юридичних наук

Вчене звання: професор

Профілі в наукових базах даних

SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57225928127

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6107-5415

Web of Science Researcher: https://www.webofscience.com/wos/author/record/53839552

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=KHBr_aEAAAAJ&hl=uk

Сфера (коло) наукових інтересів: 

  • міжнародне фінансове право, 
  • проблеми фінансування державних видатків,
  • публічне управління та адміністрування,
  • порівняльне правознавство.

Освіта:

  • У 2000 році закінчила з відзнакою Академію державної податкової служби України за спеціальністю «Правознавство».
  • У 2008 році в спеціалізованій вченій раді Національного аграрного університету захистила кандидатську дисертацію на тему «Правові основи фінансування комунального господарства» за спеціальністю 12.00.07 – адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право.
  • Рішенням атестаційної колегії МОН України від 23.12.2008, протокол № 6/34-Д Марині Глух присвоєно вчене звання доцента кафедри порівняльного правознавства.
  • Рішенням Вченої ради Державного податкового університету від 24.01.2024, протокол №9 присвоєно вчене звання професора кафедри фінансового та податкового права, про що видано атестат професора на підставі рішення атестаційної колегії МОН України від 21.02.2024 року.

Науково-педагогічна діяльність:

  • з 01.09.1996 до 07.12.2006 – ст. лаборант, методист, асистент, старший викладач, заст. завідувача кафедри Національної академії державної податкової служби України (м. Ірпінь Київської області);
  • з 01.02.2007 до 22.07.2009 – вчений секретар, доцент кафедри міжнародного права і порівняльного правознавства, завідувач кафедри цивільного та господарського права, 
    в.о. директора юридичного інституту Київського міжнародного університету;
  • з 22.07.2009 до 25.08.2013 – проректор з перспективного розвитку, з навчальної роботи денної форми навчання, навчально-методичної роботи Київського університету права НАН України;
  • з 26.08.2013 до 26.08.2014 – проректор з науково-педагогічної роботи Київського університету ринкових відносин;
  • з 27.08.2014 до 31.03.2015 – завідувач навчального відділу Національного університету ДПС України;
  • з 01.04.2015 до 14.03.2016 – проректор з навчальної та виховної роботи Національного університету ДПС України;
  • з 15.03.2016 – 30.11.2021 – завідувач кафедри міжнародного права та порівняльного правознавства Університету державної фіскальної служби України (обрана за конкурсом);
  • з 01.12.2021 – 30.11.2023 – завідувач кафедри публічного права Державного податкового університету;
  • з 01.12.2023 – дотепер – завідувач кафедри фінансового та податкового права Державного податкового університету.

Підготувала 6 кандидатів юридичних наук за спеціальністю 12.00.07 – Адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право; одного доктора філософії в галузі право. Наразі – науковий керівник 3 здобувачів освітньо-наукового ступеня доктора філософії.

Бере участь в атестації наукових кадрів (офіційний опонент, член разових спеціалізованих вчених рад).

Експерт Національного агентства забезпечення якості вищої освіти за спеціальностями «Право» та «Міжнародне право».

Експерт з питань акредитаційної експертизи ОПП фахової передвищої освіти за спеціальністю «Право».

Суспільно-громадська діяльність. 

  • Є членом Вченої ради, науково-методичної ради Університету. Член вченої ради ННІ права (голова Робочої комісії з питань науково-дослідної та навчально-методичної роботи).
  • Член Союзу юристів України, ВГО «Українська асоціація міжнародного права», ГО «Український осередок з прав людини», НО «Центр українсько-європейського наукового співробітництва», ГО Прогресильні.
  • За період наукової роботи опубліковано понад 100 публікацій, з них більше 50 наукового характеру, близько 40 статей у фахових виданнях та понад 50 навчально-методичного характеру.

Участь у міжнародних проектах:

  • міжнародний семінар «Європейські стандарти якості вищої освіти у контексті проходження міжнародної акредитації» за участі Центрального агентства з оцінювання та акредитації ZTvA (Ганновер, Німеччина) та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (12.05.2021);
  • міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (Польща-Україна) (24.04-30.05.2021);
  • міжнародне дистанційне науково-педагогічне стажування на тему «Публічне управління та адміністрування досвід Європейського Союзу» (11.03.2024-10.05.2024, Польща). Сертифікат PL №006-05-24 від 10.05.2024;
  • міжнародне дистанційне науково-педагогічне стажування на тему: «Використання можливостей Штучного інтелекту при підготовці здобувачів вищої освіти спеціальностей Державна безпека, Безпека державного кордону, Національна безпека, Правоохоронна діяльність: міжнародний досвід».

Підвищення кваліфікації (сертифікати):

  • участь у тренінговому курсу «Як запустити кейс-клуб», що проведено в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України» (31.03-21.04.2021);
  • участь у Міжнародному семінарі «Європейські стандарти якості вищої освіти у контексті проходження міжнародної акредитації» за участі Центрального агентства з оцінювання та акредитації ZTvA (Ганновер, Німеччина) та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (12.05.2021, Сертифікат №2623);
  • підвищення кваліфікації експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (тренінг для керівників експертних груп) (02.07.2021, Сертифікат №0480/2021(185);
  • онлайн-семінар для підготовки експертів з питань акредитаційної експертизи ОПП фахової передвищої освіти (Державна служба якості освіти України Державна освітня установа «Навчально-методичний центр з питань якості освіти») (14.02.2022, обліковий запис №297);
  • міжнародне дистанційне науково-педагогічне стажування на тему «Публічне управління та адміністрування досвід Європейського Союзу» (11.03.2024-10.05.2024, Польща). Сертифікат PL №006-05-24 від 10.05.2024;
  • підвищення кваліфікації викладачів «Сучасна методика викладання правничих дисциплін: зацікавленість, менторство, інновації» (15.09-10.10.2025, Житомир, Державний університет «Житомирська політехніка», ГО Прогресильні, Україна). Сертифікат СМВПД-13/25;
  • міжнародне дистанційне науково-педагогічне стажування на тему: «Використання можливостей Штучного інтелекту при підготовці здобувачів вищої освіти спеціальностей Державна безпека, Безпека державного кордону, Національна безпека, Правоохоронна діяльність: міжнародний досвід». (01.08.2025-30.10.2025, Польща). Сертифікат PL №336-10-25 від 30.10.2025

Відповідальний виконавець ДіР «Правове регулювання публічної фінансової діяльності» (2021-2025), 0121U111246. Науковий керівник ДіР «Правове регулювання управління національними доходами» (2026-2029)

Контакти: 

  • кабінет 204Е,
  • електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.,
  • тел. моб. +380507220226
State Tax University
State Tax University
  • Загальна інформація
  • Вступ до докторантури, аспірантури
  • Освітньо-наукові програми
  • Форми документів
  • Нормативно-правова база
  • Зміни до порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії у закладах вищої освіти
  • Графік освітнього процесу доктора філософії PhD
Контакти
Тел. міс. 044-363-27-28
Тел. вн. 10-80,10-81
13.01@dpu.edu.ua
Корпус Р, каб. 112
 

Новини і оголошення аспірантури, докторантури

Онлайн-вступ до аспірантури, покроковий алгоритм
Онлайн-вступ до аспірантури, покроковий алгоритм
Оголошення для вступників до аспірантури!
Оголошення для вступників до аспірантури!
Розпочалася реєстрація на ЄВІ/ЄВВ для вступу в аспірантуру у 2025 році
Розпочалася реєстрація на ЄВІ/ЄВВ для вступу в аспірантуру у 2025 році
Вітаємо
Вітаємо
Вітаємо!
Вітаємо!
Оголошується конкурс наукових робіт та наукових статей з податкової проблематики для здобувачів вищої освіти та молодих вчених
Оголошується конкурс наукових робіт та наукових статей з податкової проблематики для здобувачів вищої освіти та молодих вчених
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Вітаємо!
Вітаємо!
ІІ Всеукраїнський молодіжний конкурс «Юридична освіта майбутнього»
ІІ Всеукраїнський молодіжний конкурс «Юридична освіта майбутнього»
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE