На факультеті фінансів та цифрових технологій відбулася зустріч декана Надії Давиденко та заступника з навчально–методичної роботи Ганни Мельничук та заступника з навчально–організаційної роботи Наталії Козій із наставниками академічних груп.

Зустріч розпочала декан факультету фінансів та цифрових технологій Надія Давиденко, вона наголосила на важливості ефективної комунікації між кураторами та студентами, особливо в умовах сучасних викликів, що стоять перед всіма учасниками освітнього процесу. Декан відзначила позитивні результати роботи кураторів за минулий навчальний рік, акцентувавши на важливості підтримки студентів не лише в навчальному процесі, але й в їхньому особистісному розвитку. Надія Миколаївна наголосила на необхідності й подальшої постійної комунікації кураторів із студентами академічних груп та проведенні виховної роботи у відповідності до затвердженого плану роботи наставника академічної групи, постійно бути на контакті з студентами та їх батьками.

На зустрічі були розглянуті наступні питання:

Академічна успішність. Було обговорено результати завершення сесії. Одним із ключових аспектів зустрічі стало питання про ефективні стратегії підвищення академічної успішності студентів. Куратори обговорили інноваційні підходи до мотивації студентів та розвиток їхньої зацікавленості у навчальному процесі.

Психологічна підтримка студентів. Куратори поділилися досвідом підтримки студентів у складних життєвих ситуаціях. Було обговорено можливість проведення додаткових тренінгів з управління стресом з психологом університету.

Адаптація першокурсників. Було обговорено результати анкетування першокурсників. Особлива увага була приділена питанням адаптації нових студентів, які вперше здавали екзаменаційну сесію.

Крім того, Надія Миколаївна зосередила увагу на необхідності чіткої комунікації старост, наставників та студентів, адже питання, що виникають, потрібно вирішувати «тут і зараз».

На засіданні були визначені основні завдання на найближчий семестр, серед яких продовження роботи над покращенням академічних показників, розвиток міжособистісних зв'язків між студентами та покращення умов для їхнього професійного і особистісного росту. 

Такі зустрічі дозволяють ефективніше координувати зусилля керівництва факультету та кураторів, створюючи умови для успішної роботи зі студентами і підвищення рівня освіти загалом.