Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • ВІДКРИТА НАУКА
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • ВІДКРИТА НАУКА
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Ангеленюк Анна-Марія Юріївна, к.ю.н., старший дослідник, доцент кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки

Ангеленюк Анна-Марія Юріївна

Посада: доцент кафедри

Науковий ступінь: кандидат юридичних наук

Вчене звання: старший дослідник

Профіль викладача у Google Академії: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=JDILWi8AAAAJ&view_op=list_works 

ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-5947-5105 

Освіта

  • У 2001 році закінчила Львівський інститут внутрішніх справ при Національній академії внутрішніх справ України за спеціальністю «Правознавство».
  • У 2012 році захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук за спеціальністю 12.00.09 – «Кримінальний процес та криміналістика, судова експертиза, оперативно-розшукова діяльність».
  • У 2024 році присвоєно вчене звання старшого дослідника зі спеціальності 081 Право.

Підвищення кваліфікації та стажування

  • Корпоративний менеджмент у публічній сфері в умовах воєнного стану: інституційна парадигма (Донецький державний університету внутрішніх справ, Україна, 6 червня - 17 липня 2022 року, 6 кредитів ECTS (180 годин), сертифікат № ADV-060605-PubSI від 17.07.2022.).
  • Медіаграмотність (Український інститут підвищення кваліфікації працівників телебачення, радіомовлення і преси Держкомтелерадіо України, 9 вересня - 28 жовтня 2022 року, 1,6 кредитів ECTS (45 годин), сертифікат ПК 16292565/001229-22 від 28.10.2022.).
  • Modern trends in education in the modern information space and scientific activity. European experience and practice (Інститут освітнього та професійного розвитку, м. Будапешт, Угорщина, 27 липня – 14 серпня 2020 року (180   годин), сертифікат Number: llS-lEPD/08006/2020).
  • Вебінари Clarivate Web of Science:
  • «Наукова комунікація в цифрову епоху» (07.09.2020)
  • «Відбір видань до Web of Science Core Collection: критерії якості, процедура оцінювання» (08.09.2020)
  • «Вступ до наукометрії» (12.10.2020)
  • «Можливості і функції референс-менеджера EndNote» (10.02.2021)
  • «Розширений пошук в новому інтерфейсі» (11.02.2021)
  • «Можливості ресурсів Clarivate для успішної грантової заявки» (09.03.2121,)
  • «Оформлення публікації за форматом видання» (07.06.2021), «Основи наукометрії» (10.06.2021)
  • «Підбір та оформлення публікації для видання» (12.10.2021)

Сфера наукових інтересів

  • кримінальний процес та криміналістика: досудове розслідування;
  • доказування у кримінальних провадженнях.

Наукова діяльність

Авторка та співавторка понад 70 наукових та навчально-методичних праць, у тому числі:

  • Колективні монографії:

«Визнання доказів недопустимими в кримінальному провадженні: аналіз слідчої практики крізь призму судових рішень» (2021).

«Досудове розслідування кримінальних проступків» (2023).

  • Одноосібна монографія:

«Затримання підозрюваного у кримінальному провадженні про незаконний обіг наркотичних засобів і психотропних речовин або їх аналогів (процесуальні та криміналістичні аспекти)» (2018).

  • Навчальні та методичні праці (у співавторстві):

Навчальні посібники: «Складання кримінальних процесуальних документів на стадії досудового розслідування» (2018); «Досудове розслідування» (2019).

Довідник: «Процесуальні можливості досудового розслідування злочинів, пов’язаних із торгівлею людьми» (2019).

Методичні рекомендації: «Особливості доказування прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою у кримінальному процесі України» (2023); «Збирання та дослідження електронних доказів у кримінальному провадженні» (2025).

Аналітичний огляд: «Перевірка публічних службовців на доброчесність» (2023).

  • 5 статей у виданнях, що індексуються у Web of Science чи Scopus.
  • Понад 20 статей у фахових виданнях України.
  • Понад 30 публікацій на конференціях та круглих столах.

Науково-дослідна робота

  • керівник НДР «Фактори впливу реформи системи МВС на задоволення соціальних або інших потреб жінок» (січень 2020 р. – грудень 2020 р., реєстраційний номер 0120U100069).
  • керівник НДР «Особливості доказування прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою у кримінальному процесі України» (січень 2021 р. – грудень 2022 р., реєстраційний номер 0121U107826);
  • виконавець у НДР «Вплив збройного конфлікту в Донецькій та Луганській областях на жінок та дівчат, чоловіків і хлопців стосовно ризиків гендерно-зумовленого насильства, сексуального насильства, доступу до правосуддя» (січень 2020 р. – грудень 2020 р., реєстраційний номер 0120U100071); «Перевірка на доброчесність працівників поліції: процедура, засоби, методи та фіксація, правові наслідки» (січень 2020 р. – грудень 2021 р., реєстраційний номер 0120U100519); «Теоретичні та практичні аспекти здійснення досудового розслідування кримінальних проступків» (січень 2022 р. – грудень 2023 р., реєстраційний номер 0122U000501); «Збирання та дослідження електронних доказів у кримінальному провадженні» (січень 2023 р. – грудень 2024 р., реєстраційний номер 0123U100626) та НДР «Застосування технічних засобів фіксування кримінального провадження під час проведення слідчих (розшукових) дій та використання їх результатів» (січень 2024 р. – травень 2025 р., реєстраційний номер 0124U000639).

Навчальні дисципліни, що викладає

  • Досудове розслідування фінансових правопорушень.
  • Розслідування організованої злочинної діяльності у сфері оподаткування.

Контакти

Кабінет – 604, корпус – D

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

  • Кафедра фінансових розслідувань та економічної безпеки
State Tax University
State Tax University

Наукова бібліотека

  • Користувачам
    • Пам'ятка
  • Науковцям
    • Замовлення літератури онлайн
    • Наукометрія
    • Академічна доброчесність
    • Біобібліографія вчених ДПУ
    • Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір
  • Електронні ресурси
    • Платформа FutureLearn
    • Бібліотеки в Україні
    • Історія України: у цифрах і фактах
    • Доступ до науково-інформаційних баз даних
    • Віртуальні виставки бібліотеки
    • Наукові та навчальні видання Університету
      • Навчальні посібники
      • Навчально-методична література
      • Методичні рекомендації
    • Корисні посилання
      • Фахові періодичні видання
      • Фахові видання за спеціальностями
      • Забезпеченість освітніх програм
    • Національний репозитарій академічних текстів
    • Інституційний репозитарій
  • Про бібліотеку
    • Історія
    • Структура
    • Дари бібліотеці Університету
    • Документи бібліотеки

Новини наукової бібліотеки

ДПУ долучається до спільноти CORE
ДПУ долучається до спільноти CORE
Нове надходження до Наукової бібліотеки ДПУ та Інституційного репозитарію!
Нове надходження до Наукової бібліотеки ДПУ та Інституційного репозитарію!
Розвиток науки в ДПУ – спільна мета
Розвиток науки в ДПУ – спільна мета
Послуги бібліотеки для тих, хто навчається і досліджує
Послуги бібліотеки для тих, хто навчається і досліджує
Матеріали міжнародних видань на сайті бібліотеки (грудень 2025)
Матеріали міжнародних видань на сайті бібліотеки (грудень 2025)
Міжнародна гостьова лекція Вінфріда Шнайдер-Детерса у ДПУ
Міжнародна гостьова лекція Вінфріда Шнайдер-Детерса у ДПУ
Міжнародний день прав людини очима співробітників Наукової бібліотеки
Міжнародний день прав людини очима співробітників Наукової бібліотеки
Тематична книжкова та віртуальна виставки до Міжнародного дня боротьби з корупцією
Тематична книжкова та віртуальна виставки до Міжнародного дня боротьби з корупцією
Тематична книжкова виставка та відеопідбірка до Дня місцевого самоврядування
Тематична книжкова виставка та відеопідбірка до Дня місцевого самоврядування
Доступ до електронних книг видавництва Open Book Publishers
Доступ до електронних книг видавництва Open Book Publishers

Новини Відділу охорони праці та пожежної безпеки

1 листопада 2024 року у Державному податковому Університеті було відкрито клас безпеки
1 листопада 2024 року у Державному податковому Університеті було відкрито клас безпеки
Лекція з мінної безпеки
Лекція з мінної безпеки
Семінар до Всесвітнього дня охорони праці
Семінар до Всесвітнього дня охорони праці
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE