Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • ВІДКРИТА НАУКА
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • ВІДКРИТА НАУКА
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Господарський суд міста Києва. Секретар судового засідання

Умови роботи:

  • графік роботи: понеділок — четвер 9.00−18.00, п’ятниця 9.00−16.45
  • місце роботи: м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 44-В

 

Обов’язки:

  • ведення обліку документообігу судді; інформування судді про надходження додаткових документів у справах;
  • формування і оформлення судових справ та матеріалів оскарження для передачі до судів апеляційної (касаційної) інстанцій; складення внутрішніх описів судових справ;
  • підготовка та передача до архіву на зберігання судових справ, розгляд яких закінчено;
  • здійснення судових викликів та повідомлень у справах, які знаходяться в провадженні судді;
  • оформлення списків справ, призначених до розгляду;
  • перевірка наявності осіб, яких викликано до суду, інформування про це головуючого судді; інформування судді про неодержання адресатом відправлених процесуальних документів;
  • фіксування судового засідання технічними засобами; проведення судового засідання в режимі відеоконференції; забезпечення ведення протоколу судового засідання та складання протоколу вчинення окремих процесуальних дій;
  • оформлення конвертів та списків поштових відправлень (реєстрів); подання реєстрів поштових відправлень до відділу автоматизованого документообігу суду, моніторингу виконання документів (канцелярія) для подальшої реєстрації та відправки учасникам судового процесу; реєстрація листів, запитів, окремих ухвал, повідомлень тощо в номенклатурних справах; отримання у відділі автоматизованого документообігу суду, моніторингу виконання документів (канцелярія) повідомлень про вручення (невручення) поштових відправлень, а також поштових відправлень, не одержаних адресатами;
  • підготовка та надання судових справ для ознайомлення сторонам.

 

Заробітна плата: 23 000 — 27 000 грн. посадовий оклад, ранг, надбавка

State Tax University
State Tax University

Новини кафедри цивільного права та процесу

4.11. 2025 року  було проведено гостьову лекцію на тему «Захист житлових прав громадян» адвокатом Яною Городок
4.11. 2025 року було проведено гостьову лекцію на тему «Захист житлових прав громадян» адвокатом Яною Городок
Організовано та проведено всеукраїнську інтернет-конференцію
Організовано та проведено всеукраїнську інтернет-конференцію
«Краще один раз побачити і спробувати, ніж сто разів прочитати»
«Краще один раз побачити і спробувати, ніж сто разів прочитати»
03.11.2025 року об 11.40 у ауд.408 Е відбудеться гостьова лекція здобувачів ННІ права групи ПБ 22-1, ПБ 22-3, ПБ 22-5 дисципліна «Житлове право» з адвокатом Яною Городок
03.11.2025 року об 11.40 у ауд.408 Е відбудеться гостьова лекція здобувачів ННІ права групи ПБ 22-1, ПБ 22-3, ПБ 22-5 дисципліна «Житлове право» з адвокатом Яною Городок
28 жовтня 2025 року для студентів першого курсу було проведено гостьову лекцію на тему «Інструменти промови».
28 жовтня 2025 року для студентів першого курсу було проведено гостьову лекцію на тему «Інструменти промови».
Гостьова лекція професора Лін Марі Ком, професора сімейного права імені Джона Брауна Маккарті Регентського університету (штат Вірджинія, США)
Гостьова лекція професора Лін Марі Ком, професора сімейного права імені Джона Брауна Маккарті Регентського університету (штат Вірджинія, США)
Відбудеться відкрите лекційне заняття д.ю.н., доцента, професора кафедри цивільного права та процесу  Миколаєць В.А.
Відбудеться відкрите лекційне заняття д.ю.н., доцента, професора кафедри цивільного права та процесу Миколаєць В.А.
Гостьова лекція американського професора сімейного права
Гостьова лекція американського професора сімейного права
Зустріч членів наукового гуртка кафедри цивільного права та процесу «SCRIPTUM» із практикуючим адвокатом Діаною Бойко
Зустріч членів наукового гуртка кафедри цивільного права та процесу «SCRIPTUM» із практикуючим адвокатом Діаною Бойко
У межах Тижня академічної доброчесності 6 жовтня 2025 року на кафедрі цивільного права та процесу відбувся пізнавальний квіз «Чесність та доброчесність»
У межах Тижня академічної доброчесності 6 жовтня 2025 року на кафедрі цивільного права та процесу відбувся пізнавальний квіз «Чесність та доброчесність»

 Всі новини кафедри цивільного права та процесу 

 

 Всі новини кафедри технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації 

 

 Всі новини кафедри правоохоронної діяльності

 

 Всі новини кафедри менеджменту та публічного управління 

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE