к.ф.н., доцент, Дячук Олена Валентинівна
Дячук Олена Валентинівна
Посада |
завідувач кафедри |
ПІП (українською) |
Дячук Олена Валентинівна |
ПІП (англійською) |
Diachuk Olena |
Науковий ступінь |
кандидат філологічних наук |
Профілі в наукових базах даних
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7927-1924
Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?hl=uk
Сфера (коло) наукових інтересів
- Аксіологічні комунікативні стратегії і тактики, аксіосфера, вербальні та невербальні засоби, дискурс соціальної реклами США
Освіта
- 2010 р. – закінчила Київський національний лінгвістичний університет за спеціальністю «Переклад».
- У 2016 р. захистила кандидатську дисертацію на тему «Дискурс соціальної реклами США: лінгвоаксіологічний аспект» (спеціалізована рада Київського національного лінгвістичного університету).
Науково-педагогічна діяльність
- 2010 - 2015 – асистент кафедри української, англійської і латинської мов Національного університету біоресурсів та природокористування України;
- 2015-20178 - старший викладач кафедри романо-германських мов і перекладу Національного університету біоресурсів та природокористування України;
- 2017-2018 - старший інспектор відділу міжнародних зав’язків Київського національного лінгвістичного університету;
- 2018-2021 - доцент кафедри сучасних європейських мов Університету державної фіскальної служби
- 2021-2023 - доцент кафедри мовної підготовки та соціальних комунікацій Державного податкового університету
- грудень 2023 - по теперішній час - завідувач кафедри іноземних мов Державного податкового університету
Основні опубліковані праці
Статті у наукових фахових виданнях
- Diachuk O. V. Lingua-cultural aspects of human communication / O.V. Diachuk // Current studies in English: Lingvitics and Methodology Perspectives: збірник наукових праць (англ. м.) – Zhytomyr : TESOL-Ukraine. – 2011. – C. 40-41.
- Diachuk O. V. English public service announcements in terms of speech act theory: translation aspects / O.V. Diachuk // Наукові записки. Серія “Філологічна”. – Острог: Видавництво Національного університету “Острозька академія”. – Вип. 36. – 2013. – С. 308-311.
- Дячук О.В. Директиви на прикладах дискурсу соціальної реклами / О. В. Дячук // Наукові записки. Серія “Філологічна”. – Острог: Видавництво Національного університету “Острозька академія”. – Вип. 61. – 2016. – С. 58-60.
- Дячук О. В. Комунікативна ефективність англомовної соціальної реклами / О.В. Дячук // Науковий вісник кафедри Юнеско Київського національного лінгвістичного університету / Серія “Педагогіка. Психологія. Філософія”. - К. : Вид. центр КНЛУ Кафедра Юнеско. - Вип. 28. – 2014. - С. 110-114.
- Дячук О. В. Комунікативно-прагматичні особливості сучасної англомовної соціальної реклами / О.В. Дячук // Нова філологія. Збірник наукових праць. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2014. - №62. - С. 159-166.
- Дячук О. В. Комунікативна стратегія залякування та засоби її реалізації в дискурсі шокової соціальної реклами США / О.В. Дячук // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - К. : Логос, 2014. – С. 105–110.
- Дячук О. В. Констативні мовленнєві акти в англомовній соціальній рекламі / О. В. Дячук // Мова науково-теоретичний часопис з мовознавства; Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова. ‒ Одеса: “Астропрінт”. – Вип. 24. – 2015. – С. 5-8.
- Дячук О.В. Ключові терміни для аксіологічного аналізу дискурсу соціальної реклами / О. В. Дячук // Україна і світ: діалог мов та культур: матеріали міжнар. наук.-практ. конф, (Київ, 30 берез.-5 квіт. 2016 р.) / М-во освіти і науки України, Київ нац. лінг. ун-т. - К. : Вид. центр КНЛУ. – 2016. – 794 с.
- Дячук О. В. Лінгвістичний континуум рекламної комунікації / О. В. Дячук // Проблема семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Нац. ун-т ім.. Т. Шевченка / відп. Ред.. Н. М. Корбозерова. – К.: Логос. ‒ Вип. 27. ‒ 2015. –– С. 94-101.
- Дячук О. В. Стратегічна організація дискурсу екологічної реклами США / О. В. Дячук // Наукові записки. Серія: Філологічні науки (мовознавство) Кіровоград: Видавець Лисенко В.Ф. - Вип. 138. ‒ 2015. – С. 179-183.
- Дячук О. В. Загальнолюдські цінності в дискурсі соціальної реклами США / О. В. Дячук // Science and Education a New Dimension. Philology, IV: (24). - Issue: 104. ‒ 2016. – С. 65-68. Режим доступу: https://seanewdim.com/wp-content/uploads/2021/03/ Universal-values-in-the-Public-Service-Advertising-Discourse-in-the-USA-Diachuk-O..pdf
- Дячук О. В. Менасивні та квеситивні мовленнєві акти на прикладі дискурсу соціальної реклами США / О. В. Дячук / Молодий вчений. – 2016.– № 12.1. – С. 301–304. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12.1_73.
- Дячук О. В. Лінгвоаксіологічний вимір дискурсу соціальної реклами США / О. В. Дячук // Науковий вісник НУБіП України. – 2017. С. 98100.
- Дячук О. В. Витоки дискурсу соціальної реклами США / О. В. Дячук / Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологія». – Острог : Вид-во НаУОА, 2017 – Вип. 67. – С. 111–113.
- Дячук О. В. Лінгвоаксіологічні особливості дискурсу соціальної реклами / О. В. Дячук / Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологія». – Острог : Вид-во НаУОА, червень 2019 – Вип. 6 (74). – С. 57–60.
- Дячук О. В. Методи дослідження сучасної англомовної соціальної реклами / О. В. Дячук / Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологія». – Острог : Вид-во НаУОА, жовтень 2019 – Вип. 7 (75), жовтень. – С. 52–55.
- Дячук О. В. Аксіологічні особливості соціальної реклами в сучасному суспільстві / О. В. Дячук / Ірпінський гуманітарний часопис : наук. журн. / Ун-т держ. фіск. служби України, травень 2020.
- Дячук О. В. Взаємодія стратегій і тактик у площині дискурсу соціальної реклами США / О. В. Дячук / Молодий вчений, червень 2020.– № 6 (82) – С.373-376. – Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2020/6/74.pdf
- Дячук О. В. Цінності суспільства в дискурсі соціальної реклами США / О. В. Дячук / Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Філологія. 2020. ‒ № 46 том 1 ‒ С. 138-140. (включено до категорії «Б», міжнародної наукометричної бази даних Index Copernicus International (Республіка Польща).
- Дячук О. В. Лінгвосеміотичний вимір дискурсу соціальної реклами США / О. В. Дячук / Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики : зб. наук. пр. Київ. нац. ун-т імені Тараса Шевченка – К. : Юстон, 2020. – Вип. 38 – С.72-84 (включено до категорії «Б», Google Scholar, Research Bib, Crossref).
- Дячук О. В. Розвиток соціокультурної компетентності студентів як лінгвоаксіологічний асрект / Ірпінський гуманітарний часопис : наук. журн. / Ун-т держ. фіск. служби України, квітень 2021.
- Дячук О. В. Особливості сучасної соціальної екологічної реклами: комунікативні стратегії і тактики / О. В. Дячук / Молодий вчений. – 2021.– № 6 (94) – С. 188–191 – Режим доступу: https://molodyivchenyi.ua/index.php/journal/issue/view/13/27
- Дячук О.В. Комунікативно-когнітивні особливості медіа дискурсу / О.В. Дячук, Л.В. Онучак // Закарпатські філологічні студії – 2023. - Випуск 29, том 1. – С.124-128. – URL: http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/29/part_1/29-1_2023.pdf#page=124
Статті у зарубіжних виданнях
- Дячук О.В. Відображення мовними засобами стратегії викриття соціальних пороків в дискурсі англомовної реклами / О. В. Дячук // Science and Education a New Dimension. Philology, III (12). - Issue: 60. ‒ 2015. – С. 49-52.
- M.Sulima, L.V.Onuchak, O.V.Diachuk, L.V.Chupriі, I.G.Verkhovtseva (2022). Value component of the dialogical approach in international relation. Journal of Community Positive Practices, XXII (Special Issue), p. 126-140 ISSN Print: 1582-8344; Electronic: 2247-6571.
За період наукової роботи опубліковано 41 публікацій, з них наукового характеру (монографії, підручників та навчальних посібників), статті у фахових виданнях, тез конференції та навчально-методичного характеру.
Викладає дисципліни
Вступ до мовознавства, Вступ до перекладознавства, Загальне мовознавство, Культурні та правові аспекти перекладу, Машинний переклад, Іноземна мова (за професійним спрямуванням), Практика наукового та ділового спілкування іноземною мовою, Основи прикладної лінгвістики
Підвищення кваліфікації (сертифікати):
- Підвищення кваліфікації організоване TESOL International Conference «Current Studies in English: Linguistics and Methodology Perspectives» (April 13-15, 2011).
- Стажування при Британській Раді в Україні, 22ndAnnual National IATEFL Ukraine Conference (31 March – 01 April, 2017).
- Підвищення кваліфікації Cambridge University Press & Assessment, «Teaching English This online course prepared teachers to teach English online by exploring the tools and teaching skills» (вересень 2022р.)
- Підвищення кваліфікації «Innovation in teaching and learning in higher education» organized by Faculty of Education, University of Bialystok 180 hours (7 November - 15 December, 2023)
Прийом відвідувачів:
Четвер 13:00-16:00
Спілкування в онлайновому режимі (https://docs.google.com/forms/d/1ceJ6hXF7i8DGvL2kDuHQ4KX87Ev7hAWopIvSEFZ5GB8/viewform?edit_requested=true)
Контакти:
e-mail: